Det jag har fått berättat för mig:
Saken är den att Nubbens vision för Timrå som han vill organisera hela klubben är i stora drag den organisation som VF har i dagsläget. Då hade vi varit först i Sverige med ett "NHL-light" stuk.
Nubbens vision fick inte gehör hos Tiks styrelse, men Mr Frölunda gillade iden och resten är historia. Sedan får Jimmy H kalla Nubben för Arsel hur mycket han vill.
Men nu skiter vi i detta och spanar på "på spåret". Känns som om man behöver få skratta lite åt Hr Hellberg under en timme innan misären från norr gör sig påmind igen :))
Hahl Bundy: När det inte händer något i den uppenbara kris laget befinner sig i så förstår jag frustrationen bland supportrarna. När ordföranden i en organisation, som har den tredje/fjärde största spelarbudgeten bland klubblagen i den högsta ligan i elitserien, går ut och demeneterar rykten om att Pääjärvi-Svensson skulle vara aktuell för VF, ja då är det minsann illa.
Vi har väl för bövelen sportchefer som kan gå ut och förklara läget?
Klubben befinner sig i kris. Hoppas man finner personer som kan ta oss ur skiten.
Jag förstår inte de personer som intar försvarsställning i det prekära läget som uppstått. En av landets mest välmående elitserielag harvar i botten av elitserien. Högre ambitioner än så måste väl "gemene man" ha?
Bara för att inte de kan dela säng så håller det på att kosta oss vår elitseriestatus. Det här kuddkriget har bara en förlorare och det är vi. Både du och jag vet tillräckligt...