Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
JimmyH: Det var längesedan jag gnällde. Här på HS alltså. Jag är inte så gnällig som det låter. Men visst fasen är jag duktigt besviken på föreningen TIK, mer än någonsin. Det är jag.
Du menar, "Du måste fånga dagarna"? Ja, det måste man.
Jag ska på 30-årsskiva imorrn och allt vad det innebär.
Ambroo: Det är en underbar ramsa det där. Den passar oss. Ja visst, ja visst. Den klär oss. Skönast är ändå "Så kom igen, så kom igen, så kom igen vårt timrågäng, vi måste käääämpa för att vinna, så kom igen vårt timrågäng".
Jag tror oxå att vi klarar en kvalserie. Men när man tänker efter på ett mer nyktert sätt så blir jag inte riktigt lika säker. Vilka ska ta tag i det förutom Lander och Sebbe?
Jag ser fram emot Joakims nya. Han är betydligt bättre på att skriva, sjunga och att använda cigarren än att prata iaf ;) Han är sveriges största helt enkelt!
Ambroo: För det första vill jag säga att Modo agerat proffsigt de senaste dagarna, på dagarna. Vad som händer med Timjå framtill annandagarna vet jag inte alls. Det verkar iaf inte bli dagarna på dagarna som man minns den här gången heller. Det ser mörkt ut på Timrås avbytarbänk, tillika förening.
TIK känns mer och mer som en allsvensk förening. På alla plan! Kan vi klara oss ur denna enorma "kris"? Nja. Både jag och nej tror jag.
Kanske Thåström vet?
Redigerad kommentar
56.19 | 3 - 2 EQ | AIK | 23. RAMSTEN, Joakim |
58.16 | 3 - 3 EQ | AIK | 6. DAHLSTRÖM, Andreas | |
(18. NILSSON, Henrik) |