1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587655 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 12/13

« · 1506601 · » Till forumet


Sv: Silly Season 12/13
bj21:+2 räcker nog inte för att få till något! ;-) Fast lite kul vore det allt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
2 spelare till J20!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
bj21: om disciplinen består av konditionsidrott så;)
Golf har jag aldrig spelat och kommer aldrig spela:)
Men löpning/orientering/längdskidor låter bra;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Thornet: Kanske vore något för de aktivaste klubbarna på hockeysnack att ta efter? Jag skulle tyckta det vore kul. Någon ytterligare eller?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Om detta var en föraning av vad som komma skall under ES-säsongen, så kan vi nog se fram emot en mittenplacering i tabellen....

För övrigt gillar jag Lindqvist slutkommentar...

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Ska vi gissa att man kör den lösning som var tänkt ifall Sundsvall klarat sig kvar? Kontrakt men utlånad ifall han inte håller.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Tyckte han inte att man skulle ha NHL-influencer så fattade jag   iallafall ..det var bara ett förslag,ett till.------ MoDo In God we trust ?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Är det på tryout så är inte jag främmande.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Det vet jag inte. Det enda jag vet är att knewledge betyder knäled.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
73Sjöbba: Head coach, det är väl engelska för psykolog, va?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: General manager och head coach låter ju superballt. Eller nåt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Ni får ett rykte till då:

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Är böjd att hålla med. Tror inte att Trollsås vill ha med Losers på sitt visitkort och eller i mailsignatur. Det vore ju skämmigt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: Har de uttryckt att de vill det eller är det ett förslag från din sida? Påhittigt isf, även om jag inte tror att de nappar. Men roligt var det. Jättejätteroligt.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
spud: Skulle ni vilja heta MoDo Losers.. ja varför inte ett passande namn??
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
spud: Ja det är det faktiskt. Det tydliga avståndstagandet från örnen är befriande och tallarna känns väldigt svenskt och "icke-NHL".
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Det där är nog en ganska bra try-out. Dubbelpass oxå
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Det måste vara skönt att tillhöra en klubb som helt och hållet avstått från att ta influenser från NHL.

Red Eagles.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Haha vadårå? Senast han värvades jublade alla på forumet.. Fyfan
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
KORITFW: Modos general manager . Haha jag älskar de ordet. Gm . The super general manacher. Amerikan style
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Modo har värvat någon från Tyskland på try-out. En forwardsplats kvar max säger madhawk. Ska det måsta bli Nordgren?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
En annan läste Peter Nylander igår kväll och gick och la sig, aningen lättad nu.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Peter Nolander....ja, det skulle ju sitta fint med ytterligare en liten back - i samma storlek som de flesta andra i TIKs backuppsättning. Om man verkligen vill ha in ytterligare en back (vilket jag betvivlar) så måste det vara en som står för fysik och är en riktigt elak jävel. För en sådan saknar vi i nuvarande trupp. Vi har ingen elak rackare som Styf, Hallonen eller Sanny... NEJ TACK - inte ytterligare en liten ofysisk back...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

mikenomad: Lite gulligt av Länsnabos, heter det så på Norska??
Du är då alltid så försiktig du gamle Mike.
De dregglar ju som faan av hänförelse när dagisfröknarna Spud, Pizzter-finne och WG är ledande kladdare hos oss. Paddan är ju i allafall smart.
Må alla deras tangentbord ändå gegga ihop av vällingsaliven, för evigt!

Nuff Said, Goodnigth and strech yourselves in a controlled way.
Peace all Timrå-fans, wherever U might be!

Ps.
Länkar in en given Julklapp till dagisbarnen som glömt ta på sig tröjorna i deras klack senaste drabbningen innan kvalserien. Kan eventuellt finnas i deras märkliga tricolor-stuk. Retromodell med snör-rosett, varför inte?
Ds.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T: Ja, antiklimax är fel ord. Onödigt är bättre. Men visst, det kanske finns resurser att ta in en utfyllnadsspelare...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
T T: Men varför slösa pengar på en medelmåtta?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Frågan är vem av dom man väljer. Tror kanske att Nubben funderar på samma sak just nu.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Kommer det in en back till utöver Stenqvist så är det väl en bonus snarare än ett antiklimax. Det har ju sagts att backsidan är spikad.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Ja tack till honom. Om det nu inte blir nåt med Gunno. Fast realisten i mig vågar inte hoppas på nån av dem. :)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Är det helt orimligt att att hoppas på Kristoffer Ottosson, nu när han lämnar Djurgården? Det vore ju en center som skulle kunna funka rätt bra hos oss.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Peter Nolander vore......uhh...ähhh...ett ruggigt antiklimax. Och det under en silly där antiklimax i samband med Timrå IK borde vara teoretiskt omöjligt. :P
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Olle: Nu var det ju inte mina ord det där. Jag ska jobba så jag har definitivt inte druckit något starkt. Det ryktet stämmer inte alls, således. :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Han kanske är tremänning till vår klubbdirektör. Nepotism!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
dr-nix: Jaja, det är ju ett rykte iaf...
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: Starkt rykte? Det ryktas om att du druckit starkt innan du postade det där ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: vad i hvete ska han hit och göra?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Hälge: haha, den väljer jag att inte tro på.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Silly-Tweetarn @SillyTweetarn

Starkt rykte: Peter Nolander klar för Timrå IK.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Mrmadhawk tror att C. Strömberg spelar i Asplöven om de får en AS-plats.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: det brukar vara ohälsosamt mycket snack om våra länsgrannar bland de som påstår sig hålla på Timrå här inne också. Så det jämnar ut sig.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Ja men snälla......har du nånsin tvivlat?!
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13

Asplöven -Djurgården i Arena Polarica det låter det.

Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Jag vet inte heller hur det fungerade den gången, det kan mycket väl vara så. Men frågan är ju om NHL-spelarna har mage att kräva att klubbarna ska stå för kalaset? Det är ju deras eget val om dom vill spela eller inte. 
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Lite gulligt är det allt vilket engagemang vi väcker runt om i landet och främst hos våra länsgrannar. Vi ÄR verkligen Sveriges Viktigaste Lag.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Knylan: Jag trodde att det var klubbarna som betalade spelarförsäkringarna, men där ser man. Jamen, då så, inga problem då med andra ord.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Fungerar det annorlunda nu än det gjorde i samband med lockouten 04/05?
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Oroa dig inte, eller det kanske är just det du och dina modovänner ska göra? Vid ev. lockout så kommer de stora sponsorerna att lämna ett generöst bidrag. Nu tror jag iofs inte att den blir av, men TIK är förberedda.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Jockz: Nu är det väl Timrå IK som i sådana fall ska betala försäkringen, om jag inte helt har missuppfattat det.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Paddan: Om t.ex Z vill spela hockey så har han gissningsvis råd att betala sin försäkring.
Kommentera

Sv: Silly Season 12/13
Berglund: Det man ska tänka på i det fall det blir strejk är att spelarförsäkringarna för dessa spelare lär kosta multum, så även om spelarna skulle spela så gott som gratis så blir det ändå en skaplig summa pengar som ska betalas in.
Kommentera

« · 1506601 · »