250kg kärlek:
Han spelade väl 5-6 matcher innan han kom på att han inte trivdes , eller hur det nu var
Jontas: En tappad "Elitserieplats" innebär i runda tal ett tapp på ex. antal
milj ? Kanske 45-60milj nån som vet?
Redigerad kommentar
Ekonomiskt stålbad och en attraktiv produkt går sällan hand i hand. Det går inte att sminka en gris.
Någonting jag inte förstår är varför väntar vi så länge på att värva ev nya spelare? Hade ett par namn tillkommit i tid så hade ju chansen funnits att undvika kvalserien. Men nu när det är kört så håller man fortfarande på att vela om nyförvärv.
Alla i hela hockeysverige, hockeyeuropa, hockeyvärlden ja hela universum visste ju att vi skulle hamna i denna situation. Borde inte Timrå IK har dragit igång med plan B lite tidigare? Eller hade man redan räknat in att spela i kvalserien och hoppades att detta manskap skulle sprattla till o genomföra ett mirakel.........
Icing-Ove: Ser hellre Wiksten än Brodin.
Visserligen har Brodin spelat på högre nivå, men nu vill jag att vi tar in en spelare som gör/gjort mål.
...och där känns Wiksten vassare än Brodin!
Dessutom är han rightare som någon tidigare antytt att var på gång!
Ambroo: "Ryktet säger två spelare in. En spelskicklig center och en forward med rightfattning. Den ene är utländsk och den andre svensk. Skulle det gå i lås blir jag mer än nöjd."
Daniel Viksten från Mora?
Redigerad kommentar
Dream Team: Jo, den silly-season minns man. Gunno, Haggan och Jonte till NHL. Oksa i mål, Krykov fick komma tillbaka, Blake Sloan... Och jag försvarade Nubben i ändlösa diskussioner med Rock-Roffe. Those where the days...