NoMercy: en habil back, borde inte platsa i Skellefteå så jag hoppas du skämtar.
Elias Granath ryktas vara på g till Skellefteå AIK. Vad säger ni som sett honom? Är han den pjäsen som fattas oss för att vi ska kunna förvara Le Mat?
Nä, jag trodde väl inte ni skulle tycka det.(Kolla mej! Jag kan svara på imaginära svarsinlägg!!). Men det vore grymt coolt om en så - hittills - medioker lirare kunde ta sig i kragen a´la Marttinen och Skogs. Fast den gode Elias får väl ta ett ordentligt grepp om kragen isf.. ;)
mikenomad:
+ 4-5 st som kan spela fysiskt . Vad väger vår tyngsta forward , 85 ?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Dream Team: Jimmy skrev så här om honom i hans genomgång av juniorlagen:
Teknisk och intensiv forward med bra spelsinne. Är bra i närkampsspelet p g a bra skridskoåkning med bra balans. Var lite av en radarpartner ihop med Emil Pettersson i J18-laget förra säsongen där han producerade bra. Har förmågan ta sig förbi motståndare antingen genom en dragning eller att han trycker sig förbi med fart. Bra blick för det offensiva spelet. Kommer från Östersund.
Har man lirat i Donetsk, Perm och Poprad kommer i alla fall Vivsta att kännas som att leva i Monaco.
Men hade det varit Nisse Hult...
T T: Om det stämmer så är det väl ingenting som får en att slå klackarna i taket. Senaste säsongen därborta verkar inte ha varit något vidare, sett till statistiken. Samtidigt så känner vi alla till hur den ekonomiska situationen ser ut, så man kanske aldrig borde ha ställt förväntningarna på de två sista spelarna särskilt högt.
Nåväl, om det stämmer så är det bara att hålla tummarna för André.
T T: "Hult har bra spelsinne, okej skridskoåkning och bra teknik. Skicklig offensivt och gillar att spela fysiskt" enligt EP.
Okej skridskoåkning hmmmm......