1150x200-xhrrlxov1onokf5.jpeg

Timrå IK

SHL · 595561 inlägg · 6217 ämnen

Silly Season 2020-2021

Sv:Silly Season 2020-2021
timråhockey: Filip Sveningsson får det att kittla till lite mer. Men visst, Dallas är Dallas. Utskälld utav helvete stundtals när han var här, men skulle vi (mot förmodan) få brist på defensiva backar så kan det säkert bli en tredje sejour för honom. Tror dock snarare att vi ska sikta på att täppa igen Hardegårds hål. I övrigt kanske vi får behålla de flesta av årets backar? Westerlund borde nog köra ett år till i HA om han nu tänker att han vill få fart på sin offensiv, vilket mycket väl kan lossna rejält för honom redan till vintern.

RasmusVS: Jag tror publiken kommer minska i höst.

{4606}: ähh, gratis varmkorv åt alla så kommer publiken!

TIK1928: Jag tror att du misstolkade tonen i mitt inlägg.

RasmusVS:

Quizupplägg utan pris är något som används i NFL. Även känd som den mest reklamsönderstyckade serien i världen.

En fråga tre alternativ, svaret visas efter 15 sekunder. Då kan du få känslan av att vinna genom att spöa polaren bredvid dig. Funkar förvånansvärt bra för att sminka över den brutala mängden dötid.

MEN! Då gäller det att ha ett redigt frågebatteri!
Tycker att Jimmy från timråpodden kan få en timanställning för att fixa det.

I väntan på corona-fredag så kommer här lite hockeygodis.

{9037}: ❤️

{9037}: iskall👍💪

RasmusVS: möjligt, ursäkta isåfall. Jag tror du misstolkade min kommentar, då jag aldrig nämnt något om hopp-borg överhuvudtaget.

{9037}: Bollkänsla!

Nu är Nubben på modolidernas läppar igen <3
Alla älskar NUBBEN!

{9028}: Vad har förorsakat det den här gången?

Spock: Han är tydligen bitter (speciellt mot stora starka MoDo), en hycklare som inte är med och hjälper MoDo till SHL helt gratis. Att detta kommer från just MoDo är fan det bästa också.

Märks att Nubben är en rutinerad herre, till skillnad mot en del andra..Han har stenKOLL!

{9028}: Det var som attan. Har de ens lämnat någon källa? Eller är det förjävligt i alla fall?

{9028}: För att vara Timråit så fokuserar du nästan ohälsosamt mycket på oss. Både du och Nubbis verkar ha svårt att förhålla er i livet till något annat än MoDo.

Kanske dags att komma ut ur garderoben och hänge er till rätt nyans av rött. ;)

Någon nämner modo.
KB65: DU VERKAR ÄLSKA MODO, HAR HAR DU ETT FLYGBLAD TILL SUPPORTERKLUBBEN.

Är ni så desperata?

KB: Du måste vara smyg-Timråit så mycket du hänger här ;)

Till nästa säsong drömmer jag om att Johan Johnsson, Erik Karlsson och Johan Persson kommer tillbaka.

tjobba: drömma kan man ek har kontrakt jj verkar hv vilja behålla

Öndulat Det är inte svårt att kolla upp historik här på HS. Nämner man MoDo nästan 90 ggr på en månad, dvs. att man inte kan gå en dag utan att yttra MoDo 3 ggr, ja då kanske man ska be om ett flygblad till supporterklubben. :)

Charlie2: Jag tycker om Timrå och Löven också, även om jag aldrig skulle önska er lycka på vår bekostnad. :)

KB: ja men hur kommer det sig att så många Modolider hänger på vårat forum? Det är väl aldrig så att ni är lite väl intresserade av Timrå då eller?

OlliJanne: Wennerholm vilken idiot!!! Som säger att Jonte redan nu är förlorad för Timrå jag vet mer än honom iaf!!😇😇😇 Sedan du! Kb65 jag höll på er i båda matcherna mot löven!!😎😎

JonteD: som rätt färsk hockeysupporter(gillat Timrå sen barnsben, men bara aktivt följt dom i 4-5 år) så är Dahlén min absoluta favorit. Varje sekund han är på isen är en fröjd för mig. Att vi ens fick låna honom den här säsongen var mer än jag kunnat önska, blir det dock ännu en säsong måste han gå in i historieböckerna som största timråhjärta genom tiderna.

På ispremiären ska jag trotsa min inre röst som skriker på mig att fly folksamlingar och alla sociala sammanhang och fixa han autograf på döttrarna tröjor. Nästan lite pinsamt att jag inte gjort det än 🤦‍♂️

JonteD: Sätter mitt lillfinger och KB65s sjätte finger att Jonathan Dahlén spelar i en rödvit (förhoppningsvis med blått i) dress med TIMRÅ på bröstet säsongen 20/21.

KB: "Dahlén" nämns alltså mer än 50 ggr av er modoiter i er bok senaste månaden. Sätt dig ner i båten Gosse!

RasmusVS: Blir jag en vanlig välanpassad människa när extrafingret ryker?

{9037}: Sent svar, men Kim Hirschovits straffar är väldigt speciella. Har inte sett någon annan göra nåt liknande. De är väldigt aviga och okonventionella, och egentligen inte så stiliga. Den tredje är en av de coolaste straffar jag sett. Synd bara att han inte var en lika bra lagspelare.

Öndulat: nänä.. största Timrå hjärtat hade WÖ -Kalle.
(Karl-Gunnar Öhrberg)
💪👍
www.dubbeltallen.se/profiler/wo-kalle/
Värd att minnas!🙏

Lystring!

Ja måste tyvärr meddela att suPpoterresan " Töm å Glöm " till Tallinn den 1-3/5 är inställd pga Corrona!
Ja beklagar verkligen detta rabbuslingar..
Vi får ta att o höst..innan dä börj igen!

Ni som betalat får tillbaka i Swisch.
Eller o alkohol..

Väl mött Roland..
Uppladdat:

500x0-hqdefault-2_1.jpg

Öndulat: precis ja det är ju artister som folk vill gå och se på matcherna och som skapar intresse. Tyvärr växer de inte på träd men vi har ju Klasen och Omark på senare tid. Hoppas verkligen vi får ha Dahlén kvar en säsong till.

hubbenorlen: ja han hade lite annat att önska i övrigt men grym på straffar 😁

SMÅLAND: på tal om något helt annat, såg att wennerholm tippade allsvenskan 20/21. Gissa vart han tippade Timrå? Jo på en smickrande 7nde plats😂

”Är jag överdrivet pessimistisk här? Varför i så fall? Jo, för att Timrå kommer att förlora de sex miljoner de hade i fallskärm från SHL vintern som gick. Det är allvarligt. Ännu värre är att de förmodligen tappar sin frälsare Jonathan Dahlén. Jag kan omöjligt se att han blir kvar i Timrå efter en ny succésäsong och en karriär som pekar åt ett helt annat håll än att spela allsvensk hockey. Det kan vänta en kall vinter i Timrå”

Tonymontana: korka upp grabbar, vi går upp!

{9037}: och vår superstar Elias Pettersson såklart!

Tonymontana: Hur orkar idioten ens sitta och tippa allsvenskan redan nu? Får huvudvärk bara jag läser namnet Wennerholm just nu.

Synct: Han borde få data förbud!

Tonymontana: Jag ä int bitter 😂😂😂

Finns det någon silly season för Timrå? Inte ett rykte ?

Nisse på Mon or: Vi kör med helt intakt trupp 20/21

Olli Nomadinen : mycket märkligt ändå. Vad gör ST vad gäller grävande? Inget?

A.manda Lind kommer med 500 miljoner till idrotten rf ser
Ser över behovet bra löven och Väsby..löner sig Timrå kan få en slant

Nisse på Mon or: Fjellström! Fullständig spekulation från Nilssons sida förvisso, men jag håller med honom. Det borde ligga hyfsat nära till hands. Inte helt lätt att bedöma Fjellström utifrån det lilla han hann visa upp i år, men jag förutsätter att Nubben scoutade väl inför den här säsongen.

Gällande STs rykten så kan jag tänka mig att de lär ha några på lager med tanke på att de portionerade ut Lööke och Hardegård med någon dags mellanrum bara. Kontraktsförlängningarna lär väl börja dugga tätt så fort saker och ting börjat lugna ner sig på samhällsplanet.

TD: Ok..?

Kanske Fjellström blir kvar i Timrå?
Frölunda tackar nu av åtta spelare officiellt, inget av namnen kommer som en överraskning.

Det handlar om Brandon Gormley, Rhett Rakhshani, Karl Stollery, Oliwer Fjellström, Arvid Söderblom, Jacob Peterson, Jacob Moverare och Samuel Fagemo.

Jacob Moverare och Samuel Fagemo ska till Los Angeles Kings – Sportbladet har avslöjat både att Jens Peterson ska till Färjestad och att Arvid Söderblom ska till Skellefteå.

Linkovich: skulle vilja se Jansson få chansen i en tredje kedja nästa säsong, kanske tillsammans med Walterholm och Fjellström.

Känns som att det finns mycket kvar att hämta hos honom bara han får chansen från start. Tycker han visar upp bra handleder med ett hyfsat spelsinne.

{8762}:

Jansson har haft tillräckligt med chanser att visa vad han går för. Tyvärr håller han inte på den här nivån.

The great one: tycker han har många verktyg för att bli en bra poängspelare, håller inte med om att han inte ska få fler chanser och har förbrukat sina då han bara är 21. Känns som att han skulle kunna få en riktigt bra utväxling hos Timrå bara han får chanser och lite mer självförtroende.

TD: Amanda "skatboet" Lind, hon är nog Modoit. Så skatboet kommer nog mygla undan några extra miljoner till Övik.

The great one: Sätt honom i farmarlaget en säsong. Förutsätter att Sundsvall får/väljer att gå upp.

Tikkare: Skatboet, haha! Det var fan kul. Stefan och Amanda har nog ett viktigt MoDo-möte nu med Widebro och Foppa. Vi borde nog få den största delen av de 196 miljonerna. Det tutar bara upptaget för Loob...

« · 2049044 · »