1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Silly Season 2022-2023

« · 2348186 · » Till forumet

Sv: Silly Season 2022-2023
Dubbeld: önsketänkande.. har tuggat fradga sen nyheten att Kimmo är så gott som klar. Vill se brorsonen hos oss också
Låst ämne

DenRöda: Kasperi och Jonte, sen är vi väl rätt nöjda med forwardssidan
Låst ämne

Tom Topp: Har ingen koll på honom som sportchef. Hur har hans lagbyggen presterat?
Låst ämne

Jåkkinen: det jag menar är att jag litar helt på att Torines och kompani väljer rätt person!
Låst ämne

Olli Nomadinen : undra om den duon är lika trolig som Mcdavid och Kucherov tillsammans?
Låst ämne

DenRöda: McDavid och Kucherov nu får ni fan ge er. Räcker det inte med Lander och Wedin?
Låst ämne

Olle Liss: tråkig du är
låt folk få fantisera lite
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023 Låst ämne

DenRöda: McDavid representeras väl av Wasserman? Kapanen borde ha hans telefonnummer och vi har väl fortfarande plats för en forward!
Låst ämne

bar mofftak: Njae vet inte med McDavid, vi har ju rätt bra topp 6 redan. Skulle va om han är villig att komma in på tryout i så fall.
Låst ämne

Olle Liss: Wedin sitter i en permobil med 300,000 i månaden. Vad säger linjedomarna när han kör offside och sen kör över Jocke Lindström med full gas?
Låst ämne

9682: Bra jobbat. Plocka Möller nästa byte
Låst ämne

Sputnik: Mcdavid skulle nog inte matcha tempot i SHL.. går för långsamt i våran liga.
Låst ämne

DenRöda: En helt annan fråga. Jag läste att vissa delar av hallen skulle vara avstängda på öppet-hus pga ombyggnationer.

Är det någon som har koll på vad dessa ombyggnationer är för något? Och vad ser ni för rimliga önskningar till ombyggnationer?

Det enda jag önskar är att försöka flytta ner borta-stå. Även fast jag själv tycker platserna där uppe är bra men hela supportersverige har ju totalsågat det (med förståelse) och vi får sällan mycket folk där... Antingen tycker jag att man försöker skapa en ståplats likt den tidigare i Jönköping, precis bakom målet, eller gör som i Leksand och tar en del av hörnet vid skarven sektionen I - J.
Låst ämne

TiKTenkrat: Västra stå har skissat på ett förslag där just bortaläktaren flyttas ned. Kanske skulle vara något?
Låst ämne

Hffdsf: Känns konstigt att man bygger om hallen med tanke på hur publiksnittet sett ut.
Låst ämne

Barkborren: skulle ta ett år för dom att bygga så som västra stå skissat fram. Jag var ute tidigt med detta också, mest för att bygga konferens och kontorslokaler mellan Lillstrimma och NHC. Eventuellt ett lite större gym där i krokarna också så slipper man trängas. Och vid västra stå så bygger man upp mellan 5-10 rader. Det kommer bli större publik nästa säsong, var så säker!
Låst ämne

DenRöda: Ja jag tror inte det är det alternativet de snickrar på just nu!

Tycker valet att bygga resturang på balkongen var ett riktigt bra drag av klubben och borde givit bra inkomster jämfört med tomma stolar.
Låst ämne

Hffdsf: Borta-supportrarna bör infinna sig på anvisad plats, vill man inte supporta sitt lag för att man tycker det är dåliga platser så säger det en del om supporterskapet.
Låst ämne

TiKTenkrat: Man byter till exempel kylanläggningen och en del ventilation. Inte så sexigt men behövligt. Tror inte det byggs om något när det kommer till publikutrymmena.
Låst ämne

Hassan:
Enligt hemsidan görs ju nånting även där
"OBS! Vissa delar är avstängda pga ombyggnation men det blir någonting att se fram emot till säsongsstarten i höst i stället."
Låst ämne

Rallarn: Det har du något i. Tror inte TIK menar att endast ny kylanläggning och ventilation är något att se fram emot för oss i publiken.
Låst ämne

Rallarn: Men jaa, det är en del i att vara bortalag och supporter.

Bortastå är bra där den är, det är dom här höga stolparna som gör att folk tror att det är en bur. Så kapa dom.
Kolla bortastå hos vita hästarna, där är det inhägnad hage om nåt. Markplan hos Almtuna är väl inte överdrivet kul heller. HA förvisso, men ändå. Finns exempel i SHL oxå.

NHC är för OSS, det är vår lada, det SKA inte vara kul att åka dit. Jag skiter fullständigt i vad andra supportrar tycker, stanna hemma eller lyd.
Det är inget jävla spa med snittar och Moët ni kommer till. Det är Timrå! Välkommen.
Låst ämne

Hffdsf: Försökt få Löven att värma korven och kyla ölen. Idag är det tvärtom....
Låst ämne

Hffdsf: Sant. Alla är väl inte lika nördiga som en annan. Hellre en rejäl kylanläggning än en pub!
Låst ämne

Det ska inte vara kul att åka hit som supporter, men inte pga bortastå är dåligt. Det ska vara för att det är en sån jävla bra atmosfär här och ett jävla tryck.
Låst ämne

8179: Jag tycker bortastå är väldigt bra, definierar man sig som ett slags djur bara för att man uppfattar omgivningen som en bur så är det nog inte "buren" som är felet.
En bur med fallskydd och öppna dörrar, nä det här med att göra en höna av en fjäder.
Sämre var det i Brynäs där man missade en halv zon för nån jävla skiljevägg
Låst ämne

9682: Sedär, änligen fick man veta upphovet till Docenternas "Varma öl o kalla element".
Apropå det så fnns ju fler"hockeylåtar" av Docenterna, I "Förbannat kall" så omsjungs Sundsvall Hockeys ishall. youtu.be/8LfjJeCU6js
Låst ämne

Rallarn: Fantenberg till LHC. Tror dom kan bli luriga i år, tyvärr.
Låst ämne

Vilken surprise..Robban Carlsson klar som ny sportchef i Timrå. 95 procent enligt säker källa.
Låst ämne

josha840: Ja deras målvakter och backar är bättre än våra. Just dom delarna är oerhört viktiga att dom funkar, vilket visade sig säsongen som var. Vi var faktiskt bättre än LHC framåt, men dom hade en någorlunda fungerande defensiv och målvaktspel som gjorde att dom undvek kval.

Så det gäller verkligen att vi kliver upp flera nivåer när det kommer till det defensiva spelet och spelet i mittzon.
Låst ämne

9386: hoppas verkligen att du skämtar …
Låst ämne

Öppetmål: nope..hört rykten länge om Robban. Tror han blir ypperlig som SC. Billig och bra lösning.
Låst ämne

9386: Hmm Robert Carlsson alltså. Ja det var då ingen djärv satsning eftersom han redan sitter i sportkommitéen. Man hade ju hoppats på någon utifrån som varit ifrån klubben ett tag och kan bidra med ny input jämfört med det vi redan har. Men men, han verkar vara en bra snubbe och har säkert mycket kontakter.
Låst ämne

9386: Synar dina kort !
Om du (mot förmodan ) sitter på riktig info kommer Linkan bli assisterande till Robban denna gång?
Alltså en twist på den framgångsrika perioden med dessa herrar förra gången.
Låst ämne

9386: så det Mr:madhawk säger att kapanen är klar stämmer inte?
Låst ämne

9386: Om det stämmer… så blir jag ruskigt besviken! Å dä ä sant dä!
Blir så less!!!!
Låst ämne

Olli Hahl: ja den känns sådär, den lösningen!
Låst ämne

9386: Låter för bra för att vara sant. Fan, gammkasa här for upp som en fjortisbaguette till Elloskatalogen
Låst ämne

9386: 100% syn på den
Låst ämne

Olli Nomadinen : Kan bara instämma, usch så trist om det stämmer. Speciellt som det nämns här att detta typ har testas tidigare med tveksamma resultat. Kapanen kändes ju helt klockrent...
Låst ämne

9386: ypperlig? På vilket sätt har han utmärkt sig i sportkommitén och tidigare i styrelsen? Måste betyda att Timrå inte fick napp av något av intresse utifrån. Ett svaghetstecken.
Låst ämne

Nisse på Mon or: Det är så här vi vill komma ihåg Robban !!!
Låst ämne

Nisse på Mon or: Ni kan vara lugn. Kapanen är klar..
Låst ämne

DenRöda: Hoppas vid alla gudar att du har rätt. Jag vill inte ha in någon med Linkankoppling.
Låst ämne

Håkkybåkky: Ja med sådana konstiga silly "bomber" får vi ju nästan be KulltorpsOlli nosa reda på om det är ett troll vi har att göra med
Låst ämne

Jag läste tror jag i ST:s chatt att det stora fokuset just nu bland alla värvningar är att hitta en back. Är dom nöjda med våra nuvarande Forwards?
Låst ämne

DenRöda: måste vara prio med sju etablerade backar! Känns som att det finns mer att välja på bland forwards!
Låst ämne

OlliJanne: Själv tror jag mr snushane hade lite tråkigt 😂
Låst ämne

Tom Topp: Ja så är det ja. Är det någon back som jag verkligen vill ha hit så är det Christian Jaros. Honom har jag fastnat för. En defensiv högerfattad back som dessutom är snabb.
Låst ämne

« · 2348186 · »