1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Timrå IK

593293 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 2024-25

« · 2681644 · » Till forumet

Sv: Silly Season 2024-25
Sputnik1: huvudsaken han inte kommer hit till timrå iaf...nu när vi äntligen blivit av med han..
Kommentera

Rip Kirby: Ja haha fy satan var på 0-13 matchen tror vi spelade på 4 backar varav Rundqvist var den ena
Men men vi tog guldet senare samma säsong

Nu firar vi att Oskars är ute , kortare bortaresor, och mer publik i arenan kommande säsong

Glad påsk
Kommentera

Sputnik1: Ödets ironi. Första gången som experterna inför säsongen trodde lite mer på Oskarshamn. 💀
Kommentera

Rip Kirby:

6. V Frölunda - Timrå 1-12 (1975)

Första perioden slutade 0-7…
Kommentera

Oskars ute.

Kimmo, ta hit Johan Johnson som fjärdecenter - make it happen.
Kommentera

Sputnik1: klubbchef i timrå??
inte en sportmössa
tror du ens på de själv?
Kommentera

Lomond: 40-50? De räckte inte med 70 iår tror del får lägga 100 millar nästa år så de slipper kval åtminstone haha.
Kommentera

roger_sundsvall: Inte så troligt. Nubben hoppar nog av självmant. Snart en Klubbchef nära dig. 🥸
Uppladdat:

0x600-20240329204053.jpg

Kommentera

bar mofftak: Men hade dock vart skönare o se HV skiten borta...

Men de får väl värva för 40-50 mille då o åka nästa år istället! 💪😁👍
Kommentera

370: Ja, just Färjestad har en historia med både stora segrar och stora förluster. Se bara här:

Största segrarna i SHL:s historia (sedan ligastarten 1975)
1. Skellefteå-Leksand 0–14 (1976).
2. Brynäs-Färjestad 14–1 (1975).
3. Färjestad-Djurgården 0–13 (1987).
4. Färjestad-Oskarshamn 12–0 (2019).
5. AIK-Björklöven 12–0 (1977)
Kommentera

Oskars fick ett frikort pandemisäsongen, ett kort som nu krävs tillbaka.
Kommentera

Inse fakta utan Lodin hade hv vunnit 4-0 i matcher, vikten av att Lodin spelar bra i matcherna har stor betydelse för oskarhamn, kollar man hur Lodin har spelat idag kan man klart se att han har siktet inställt på Färjestad nästa år. Tack och hej oskarhamn dem skulle åkt ut redan när dem räddades av pandemin. Idag skålar jag för detta.
Kommentera

Hv klart
nubben nu kan du köpa ett nytt lag
Kommentera

Byebye OINKerz!

Det är HV för hela slanten.

Oskarz känns inte särdeles påslaget.

Knäktarna knäckta…
Kommentera

370:

”Er”.

Skriv på OIK:s forum istället.

Det var inte vi som torskade med 12-0 🙂
Kommentera

SCAarena: Tack för dessa år och tack för att vi fick använda er för att sätta målrekordet som troligen kommer stå sig rätt länge i o m 12-0 hemma
Kommentera

Dubbeld: Skönt att de är borta men nästa säsong blev plötsligt jobbigare.
Kommentera

roger_sundsvall: Adjö Torskars
Kommentera

Grattis Hååveee
Kommentera

Där gick tåget oskars
Kommentera

Spiken i likkistan…
Kommentera

erathoo: Säger ändå Endel hur erbarmligt klent detta HV är som behöver hela 7 matcher för att slå ut det sämsta laget i SHL i modern tid
Kommentera

erathoo: Påminner en del om Timrås fjärde match mot Djurgården i kvalet. En betryggande ledning och ett disciplinerat spel.

Det här vinner HV.
Kommentera

Synct: Ja precis han är vinnaren.
Kommentera

Nu ser man ändå hur luften gått ur Oink lite, och hur trygga HV känner sig nu...
...annat hade det nog varit om första stolpskottet gått in...
Kommentera

Timrå4ever: Han har vunnit poängligan i kvalet och är klar för Färjestad, han känner sig nog själv som en vinnare.
Kommentera

Olli Nomadinen : känns som en klockren SSK-värvning. framförallt om de tappar Videll, som ju snart är 40 ändå.
Kommentera

Så här nära Färjestad var det länge sedan Lodin var!

Ser han inte mest tjurig och odisciplinerad ut ikväll?
Kommentera

Sputnik1: Någon som vet hur långt kontrakt Nubben sitter på hos HV? Hur matchen iväll slutar avgör förstås kontraktets hela existens, men för hur länge sitter han? Nu är det självklart inte för att jag önskar få Nubben tillbaka. Jag skulle vara oerhört förvånad om Ulf Backlund m.fl tomtar på kansliet ens överväger tanken faktiskt. Jag menar har man inte lärt sig ett dugg på den sista perioden Nubben gjorde här, då kommer jag tappa precis all respekt jag har för det här sällskapet, för all framtid faktiskt.
Kommentera

Håkkybåkky: Jag känner mig inte lika säker. Det kan mycket väl bli Nubben. Backlund och CO har redan visat sin bristande kompetens när de tog in Sundberg.
Kommentera

Undra om det går att hoppas på att man väntar lite med sin fjärdelinaspelare för att se om Oskarshamn åker ur?

Hade gärna värvat tillbaka Johnson, både för att han är en skön profil men också vuxit ut till en riktigt bra brunkare i SHL.
Kommentera

Sputnik1: men du fattar väl att det är ren dynga? Svarade alltså på din kommentar om Nubben
Kommentera

Labban: "Nubben har fått mycket erfarenhet från att ha varit i en stor förening som HV71 i 2 säsonger nu. Han vet väl hur det är att spendera onödiga pengar och att köra ner en storklubb i botten"
Kommentera

roger_sundsvall:

Jonasson är riktigt bra i IKO, 20 år och riktigt bra defensiv

Tror han är mogen för en bättre SHL klubb redan nu
Kommentera

Synct: Ja det här krånglar dom sig inte ur.
Kommentera

Nu är IKO snart hemma.
Kommentera

Sputnik1: Mer troligt att Nubben går i pension efter denna match , oavsett resultat
Kommentera

Håkkybåkky: Jag fattar ingenting om Nubben blir Klubbchef. Snacka om trött från Backlund i så fall. Skönt att slippa lägga ner nått vidare arbete på att hitta rätt profil.

Kompisklubben IK.
Kommentera

Andersson:

La det swinge?

Bara HV därefter…
Kommentera

första målet idag då
Kommentera

Puckat: Som sagt, engagera er i föreningen. Nominera till valberedningen, gå på årsmötet, skicka in motioner, rösta för eller emot.
Välj de representater ni har förtroende för i styrelsen.

Det behöver inte vara såhär att vi sitter och svär om beslut, vi har medlemsdemokrati i Sverige, det är dags att utnyttja den.
Kommentera

Labban: Klart som fan att Nubben inte är aktuell som klubbchef. Han tickar ju noll av de krav som finns på en klubbchef i en klubb där man vill fortsätta en utvecklingsresa
Kommentera

Sputnik1: Jag får börja sluta hålla på Timrå om det blir så. Finns ingen räddning eller hopp längre, om den här föreningen anställer Nubben som klubbchef.
Jag orkar verkligen inte längre isf.
Kommentera

Rytter: Kan tänka mig något liknande uttalande "Nubben har drivit spelbutik, han har stor erfarenhet av att driva och utveckla en verksamhet, dessutom gediget kunnande inom föreningsliv och ishockey."

Inget ont om Nubben, men hoppas det bara är ett skämt.
Kommentera

DJ Hemp:
Kan inte stämma, han är inte kompetent nog att hålla i pengar, det är ju årets HV71 och VF för några år sedan ett bevis på.
Kommentera

Puckat: Läste nån som hintade det på Twitter med.
Snälla Backlund, avgå om så är fallet. Herregud vilket inavel och bakåtsträveri i så fall.

Låt Kapanen styra det sportsliga själv. Nubben kommer aldrig kunna hålla fingrarna ifrån.
Kommentera

Puckat: Du måste tagit fel på dag. 1a April på måndag
Kommentera

Puckat: Snälla gode gud säg att det inte stämmer, kan bara inte stämma. Vi måste in med nytt blod nu!
Kommentera

Puckat: AVGÅ ALLA!!!!!!!!!!
Kommentera

Puckat: Om det stämmer ger jag upp hoppet om denna förening
Kommentera

« · 2681644 · »