Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Per-Erik Johnsson. Det fungerar inte längre. Vi har glidit ifrån varandra totalt. Det började tveksamt men du fick mig att mjukna. Du fick mig att gilla dig, trots allt. Jag gav efter. Vårat första samlag blev vårat bästa. Aldrig förr har jag varit med om ett förhållande som så fort glidit in i slentrian. Det har gått så långt att vi numera äcklas av varandra. Vi ser inte ens varandra i ögonen längre. Allt skedde på några månader.
Jag måste vara ärlig mot oss. Det är för vårat eget bästa. Det fungerar inte längre. Jag vill göra slut. Hur vi gör med barnen, bilen och den där fula skänken i vardagsrummet får bli ett senare problem men med tanke på att du knappt verkar bry dig så antar jag att du skiter i vilket.
Du har slängt bort tre månader av mitt liv.
Tack för den här tiden.
Ambroo: I en normal förening skulle doktor Perra fått kicken nu. Trots att det är dyrt. Visst, de overkligt många skadorna har ju inte gjort saken lättare för Perra. Men i en normal förening skulle Perra fått kicken. Nu.
Istället hörde jag att Kim skulle få förlängt på förhand och att det blir en, kanske två mediokra chansningar till forwards som ansluter inför kvalserien.
Redigerad kommentar
Jag trodde att förra året inte kunde komma tillbaka i år igen . Men oj vad fel jag hade . Jag är så jäv.... grymt besviken på dagens Timrå att jag nu bestämt mig för att inte se mer matcher på ett bra tag.
Timrå består i dag av en majoritet av kraftlösa ,skadebenägna,tröga ,hög-avlönade sk hockeyspelare. Timrå spelar i dag den minst se värda hockeyn i ES. Skylla på skador , ja visst , men var faaaaan är stolt heten....
JAG ÄR SÅ JÄV..... besviken på
1:Styrkan på spelarna
2:Skador
3:Viljan/Farten
4:Off ice Träning (förekommer den, Wikegård kanske inte hade fel när han sa att Timrå måste se över den biten , vad gör man , sparkar Doktorn !!!! )
5:Sk 1:a femman med Kim,Ilkka,Timo,Jokkela och ???
6:Sportchefen ???? Finns han , och hans aggerande mot fansen , sjukt
Jag har skrivit detta förrut , men Timrå ska stå för Fart,Fläkt,Offervilja, Nu saknas ta mi fan ALLT !!!!!! .
VEM BÄR ANSVARET FÖR DETTTA ??? Ja inte är det Tränar paret iaf . Det är ju för fan inga Trollkarlar vi fått till tränar par .
På pappret har vi ett för placering 3-6 enl mig , i dag EJ ES MÄSSIGT !!!!
Läste i Tidningen om SSK hade gjort en omstart under landslags uppehållet.
Bla hade dom haft 3 träningar om dagen ,(2 st is-pass , i1 st styrka).
Det man kan se är att dom kämpade ner Modo i går !!!!! Vi i Timrå visade ingen vilja enl mig i går heller .
Det finns ingen Diciplin i laget (Det får nog Perra ta på sitt konto) Beviset för detta ät utv ligan Avstängningar , 10 min för snack osv. Där toppar iaf Timrå !!! Box-play , ingen kommentar. Power-play ingen kommentar.
Dessa spelare/Ledare ska Timrå försöka ha kvar.
Pitkämäki (Absolut)
Sebbe (önskedröm)
Granat (Javisst)
Kolan (Ja, finns mer där)
Jokkela (kanske)
Hallin (ja varför inte )
Timo (japp)
Larsson/Axelsson/Röymark (helt ok)
Lander (se Sebbe)
Gabbe (okey ett år till)
Matt/Mika (Absolut ,men inte till vilket pris som helst)
Perra/Clabbe/Huss/Örjan/Kicki Absolut (Inte deras fel att det har blivit så här)
Tveksam till Halonen,Tarvainen,TJ (Han är ingen jul tomte direkt , men det kanske är han som iaf räddar upp elit licensen)
Dessa måste BARA BORT
Styf !!!
Hynning
Svensson
Kim
Ilkka
Skoogs för faaaaan
Åkerlund , Bara skadad!!!!
Linkan (vet han något om oss fans eller ??? )
Fys tränaren !!! (´åker inte han,,,, ja då vet jag inte vad som händer )
Over and Out.