RocknRolf2: Jo så sant så sant. Nu är det bara ut med pucken som gäller, vi har själv satt sig i den här situationen så nu måste man fortsätta det här.
RocknRolf2: vavare ja sa skit *Rolf . grabbarna gjorde en kanon match. Såg du Koskinen framför mål i slut perioden. Prova med och se en match live nu så slipper vi dina skit kommentarer här. Vi heter Timrå och vi ger aldrig upp trots skit supportrar som dig.
HERREGUUUUUUD VA SKÖÖÖÖÖÖÖNT ! Vilka krigare, så otroligt skönt att tvåla till dom i deras eget bankfack ! Domare Sjöberg är patetisk, höll på att bli galen på sista utvisningen. Nu djä...lar tar vi nya tag på onsdag och chockar hela Nolaskogsbygden !
Tycker det är otroligt att vi kan skaka Modo som vi gör med Kosken o Niskanen som bjuder på chanser hela tiden med utv mm...FY FAN VA STARKT......får vi till två riktigt bra perioder som den första idag, KLIPPER VI MODO...Dom går på knäna!!!!!! DOM ÄR TRÖTTA.......
73Sjöbba: JAA! Det var skönt att se Jonte, kanske han blir tungan i röven i denna final...eller jag menar sjärt, nej nej, jag sa hjärta...vafan betyder det egentligen då...hjärtat av hockey...men halleluuuuujjja sicket storhetsvansinne ...kör upp den däringa sloganen deras i *******...=)
Så förbannat jäkla otroligt underbart skönt!!!!!! Nu ska jag bara ut i hissen o sätta upp ett välkomstplakat till Herr Edström tills han kommer hem i natt ......1-2 kommer det att stå .....Det måste ju vara bra för grannsämjan?!?
Det trodde jag a l d r i g... Men detta LAG upphör aldrig att förvåna mig! Stort plus till er som var på plats och stöttade de rödvita, själv var jag ganska uppgiven inför matchen.
Ja, det är sant, men jag är mäkta orolig överbacksidan!! Finns tre som håller måttet. Två var katastrofala!!! Bara att hoppas att dom höjer sig 10 snäpp tills nästa match.
Springsteen: Man riktigt hör hur "den gamle stormålvakten" Petter Rönnqvist inte kan dölja sin besvikelse över att MoDo inte vann matchen. Extra skönt att få trycka upp segern i nyllet på honom!
RocknRolf2: Far till Modo och se Matchen så går det nog bra . Stött agrabbarna som återigen gjort en kanon match istället för att sprida din dynga här. Ibland verkar det som om Modo supportrarna tilloch med är trevligare än dig och det vill inte säga lite. Vill bara avsluta med Kentas kommentar det var särskillt härligt att slå Modo som redan tycks tro att Sm Guldet är klart. mvh Donald