1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591263 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel 2021

« · 2188172 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2021
9386:

Glöm inte att dom skeppat 2st också, så dom var uppe på 11 där ett tag.
Låst ämne

JoseGonzales: Okej okej, vi ändrar till misstänktes få betalt av någon form av organiserad brottslighet för att lägga sig.
Låst ämne

Som LÖVEN supporter
hur känns det..att hålla på ett lag
som 80% består av americanos??
...💩💩
Låst ämne

297: Jag har väl aldrig varit inne här och varit kaxig? Tycker bara det är löjligt att påstå att löven betalar domarna för ingen normalbegåvad människa tror det på riktigt..
Låst ämne

Hassan: ja de hade ju kunnat slåss lite och fixat lite avstängningar på burkölen åtminstone
Låst ämne

Rytter: borde finnas en regel som tillåter max 3 utlänningar i Svensk hockey. Att löven har 9 st är ju skrattretande. Men än halva laguppställningen är Americanos. Väldigt Ocharmigt! Jävla pisslag!
Låst ämne

KRAV ⭐
SHL domare i final spelet
allt annat är skandal...
vill ej se simmande döda fiskar..
av en knuff...patetiskt
Låst ämne

Soulless: Vilket lag hejar du på? Inget?
Låst ämne

Lub: Kalla mig vad ni vill, men dra inte in Holmlund i något som har med löven att göra. Ingen i Umeå vill kopplas till den hjärndöda idioten. Kanske det största kräket som vandrat på Umeås gator..
Låst ämne

JoseGonzales: som sagt, bara kaxig när ni vinner. Förhoppningsvis har ni bara olycka kvar resten av den här säsongen.
Låst ämne

Skiter blanka fan i hur det går i den här matchen. Inget av dessa lag kommer ta sig förbi Nubbens gäng.🔥
Låst ämne

Lub: holmlund är en idiot men du ska se vad övriga ”politiker” här i stan brukar skriva... skit ser inga politiska gränser!

Men ja, han borde få alkolås på tangentbordet.

För övrigt, löven har ägt matchen på alla plan, på båda sidor av regelverket, så allt småbarnsgnäll här inne är bara helfestligt!

Blir kul med final mot er iaf, oavsett vem som vinner den så är det mycket väl förtjänt.
Låst ämne

JoseGonzales: Blev väl pengar över efter er läggmatch.
Låst ämne

Oavsett alla omständigheter så är det här logiskt. Det här är ungefär så högt upp i hierarkin som BIK:s DNA tillåter dem att vandra. En final hade kunnat vara möjlig men SHL? Otänkbart. De är dömda till HA.
Trots allt blir det här en final mellan de två enda verkliga SHL-kandidaterna
Låst ämne

JoseGonzales: på söndag Smäller det 🔥
Låst ämne

TimraStockholm: Tråkigt att ta det till sju matcher och sedan vika ner sig så totalt.

Visst, Löven har Sveriges domarkår i ryggen men med det här spelet hade inte bik vunnit även om det varit rättvisa domare.
Låst ämne

297: Gråt ut kompis, du kan få låna min axel!
Låst ämne

JoseGonzales: Jaså det har Kentä redan betalat för eller?
Låst ämne

Zäta75: Slutat titta för länge sen
Låst ämne

Andersson: spelar nog ingen roll överlag av svensk hockeydomare är helt klappkassa.
Låst ämne

Mappe: BIK har tappat det helt...
Låst ämne

Zäta75: Han är nog på Kentääs payroll... Det är helt uppenbart....
Låst ämne

Andersson: Ska väl vara det i finalserien som jag förstått det!
Låst ämne

Lub: Just han ja. Nä jisses vilken skogsmosse i mänsklig skepnad 🙄
Låst ämne

Andersson: Nu kan ni slå av och göra något annat. 1-6. Blir nog inga slagsmål ikväll.
Låst ämne

Lub: Ta in SHL domare , eftersom vi trots allt spelar om en plats i SHL
Låst ämne

Rytter: Bik borde bänka Johan Larsson
Låst ämne

mikenomad: Du menar Lennart Holmlund? Ett fd S kommunalråd, tror inte hissen går hela väggen upp på denna där...

Jag kan ärligt säga att jag är orolig inför finalen med tanke på den kavalkad av konstiga domslut vi har sett ikväll... känns som att de kommer släppa rena överfall i finalen. 😳
Låst ämne

Zäta75:

Belov lär inte spela mer efter att han var ute och festade och bröt mot corona restriktionerna.
Låst ämne

Greven: Frågan är om löven får tillbaka Rahimi och Belov tills på söndag.
Låst ämne

Mike har Dahlén som den näst bästa spelaren och Lundin som den tredje bästa spelaren i slutspelet såhär långt. Alla som har följt Timrå vet ju att Lodin har varit den bästa såhär långt i Timrå, i hård konkurrens med Lundin. Lodin nämns inte ens som en bubblare...
Låst ämne

297: Mejla den där jävla umeåtomten som är kommunalråd el nåt däruppe i lappträsk och fråga vad han tycker. Han som är knappt skrivkunnig men skriver i deras pravda och var så upprörd sist vi mötte dem att han nästintill ville se civila rättegångar mot våra spelare...
Låst ämne

297:

Kan köpa jämförelsen ond vs god, och det passar in på mycket mer än ful spel.

En klubb bidrar till svensk hockey och satsar på juniorer och juniorverksamhet
En klubb bygger svenskt och med svenska spelare och utvecklar svensk hockey

En klubb köper in halva AHL och har en extern sponsor som pumpar in pengar
En klubb har osympatiska spelare och osympatiska tränare

Lätt att veta vilka man ska hålla på i finalen.
Låst ämne

297: jag tänkte samma nyss fast i metaforen dom allierade mot axelmakterna
Låst ämne

Synct: Gamla Div 1( Som HA nu ) och nu börjar åldern ta ut sin rätt..
Div 2..
Låst ämne

Knylan: Harald gick igenom alla misstag BIK gjorde på målen och såna misstag gör inte TImrå i min värld. Helt horribelt
Låst ämne

kulltorp: Johan Larsson bjuder löven på 2-3 mål ikväll.
Låst ämne

Synct: Jag är rätt säker på att majoriteten av våra förluster i år kommit när vi haft mer än 2 dagars uppehåll innan match. Men jag hoppas verkligen att vi är redo från nedsläpp.
Låst ämne

kulltorp: nu kommer jag överdramatisera lite här men det känns lite som att det är god mot ond i finalen. Visst har vi fått några avstängningar under säsongens gång men vi är inte ett fult lag, det är lite gruff och mycket hockey. Löven och andra sidan måste vara en av dom smutsigaste klubbarna man sett som dessutom fått väldigt mycket till skänks av domarna. Det skulle kännas oerhört tungt att åka ut mot en klubb av lövens kaliber.
Låst ämne

mikenomad: Och det målet kom i sin tur i ett PP där Lövenspelaren ramlar på en klubba som backen tappar i momentet precis innan.

Men ja, det fungerar inte att släppa in 0-1 sådär pass tidigt...........på en styrning som i vilken annan match som helst bedömts som hög klubba. Det är helt hysteriskt egentligen, haha. Men BIK inledde helt klart jävligt svagt, den situationen skulle aldrig ha skett. Men just hur marginalerna kukar ur för BIK är helt sanslöst.

Vi får väl se nu i tredje, men att BIK lär börja höja (och spetsa) armbågarna mot slutet av matchen är nog inte otänkbart. Om de inte får vittring då, det vill säga. Men då lär väl marginalerna fortsätta att spela Löven i händerna.
Låst ämne

Rytter: Låna ut?
Köp än vettja 🥳😉
Låst ämne

Rytter: Var bor du? Fixar det ❤️🤍
Låst ämne

Nisse på Mon or: Hudik har covid vet jag
Låst ämne

Detta är det värsta jag sett sedan Johan Backlund blev överkörd x2 mot Hv71.
Hoppas Bergman får förklara sig i studion efter matchen.
Låst ämne

Nån som vet varför båda slutspelsmatcherna till HA är inställda?
Låst ämne

mikenomad:

Nej men det mentala att känna att man dels krigar på isen mot 5 spelare och bägge randiga kan få de starkaste psyken att bli en olle liss.

Nej jag hoppas verkligen ni vinner finalen. Timrå är allt som löven inte är.

Är det någon av er som har en halsduk att låna ut till finalen?
Låst ämne

bar mofftak: Nejdå! Jag tror vi kmr att få se ett helt annat Timrå i finalen.
Vi är ett bättre lag än BIk och vi har en hög lägstanivå så Löven kmr inte få ngn gratismatch eller 3 mål på 10 min.
Wiklund ser ju ut att vara borta.
Hellström borde få ngn matchs avstängning.
Målis är inte i närheten av AIK eller VVIK:s som jag ser det.

Sen kan allt hända, men jag är försiktigt, oväntat optimistisk....
Låst ämne

Rytter: Ok, inte soppatorsk då. Men sedan 1-3 är inte det här match längre
Låst ämne

Mappe: Ja BIK alldeles under isen idag, löven får en alltför för enkel resa mot finalen
Låst ämne

Vill se FULL gas...på söndag
Låst ämne

« · 2188172 · »