1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591303 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel 2021

« · 2167690 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2021
Vilken typ abbonemang ska man fixa för att se allsvenska slutspelet? Har Sportkanalen men där kommer väl bara vissa matcher visas.
Låst ämne

sargad: Antar att det är Cmore All Sport som alla andra matcher under grundserien.
Låst ämne

sargad: Cmore premium, kostar oftast 499kr/mån och går att köra obundet

Jobbar själv på Tele2/Comhem så har lite koll :-)
Låst ämne

sargad: Jag kör abonnemang via Telia. C More All Sport och Viasat Premium (NHL-matcher) för 499kr. Annars kostar det 449kr direkt hos C More.
Låst ämne

sargad: Haha vilket jäkla drömgig!
Låst ämne

sargad: Jag bor i ett land där det inte går att se Cmores sändningar. Möjligheten försvann inför förra säsongen. Att använda VPN från de större leverantörerna fungerar inte heller.

Så jag ser alla matcher gratis på onhockey.tv istället.
Låst ämne

Johan J: Det skulle ju vara skoj ifall det blev 1-1 i båda matchserierna ikväll...
Låst ämne

rabon: Ganska osmakligt att Telia äger Cmore och kan göra sådana paket. Osund konkurrens och så vidare.
Låst ämne

sargad: De kommer garanterat gömma de bra sändningarna på CMore Hockey. Så du måste minst ha cmore mycket sport.
Låst ämne

Hassan: ja vi jobbar in 1-1 i båda serierna ikväll!!! Speciellt vill man ju att Almtuna vänder sin serie... om inte annat så för Hartmann seniors skull ;-)
Låst ämne

Spock: Sedan kan du ju addera på att staten är delägare i Telia...osunt sa Bill, osmakligt sa Bull.
Låst ämne

Johan J: OBS viktigt logga ej in på onhockey.tv . Telefon låser sig och får virus .tack ska du dum jävel!!!
Låst ämne

She: Du ska aldrig "logga in" på dom sidorna, enklast är att köra på datorn och bara klicka ner all reklam/ inloggningar som dyker upp. Det går sedan att se matcherna, dock i sämre kvalite än Cmore!
Låst ämne

She: Provade onlinehockey förut men det funkade inte så bra och man får känslan av att Putin därefter har järnkoll på dig.
Funkar inte alls lika bra som Hesgoal, som för de mesta funkar helt Ok för fotboll. Har för mig att jag även sett nån hockeymatch på Hesgoal men det var nog bara ett tillfälligt gästspel.

Jag får köpa Cmore-mycke-sport under slutspelet.
Hoppas jag kan "integrera" direkt från TV(ComHem) i stället för via datorn.
Låst ämne

She: Kör en "forced reboot" så löser det nog sig. Tillvägagångssättet är olika på de flesta märken så du får googla hur man gör.
Låst ämne

kulltorp: Hellre staten än Torbjörn! ?
Låst ämne

Fredag och snart slutspelsdags! Underbara tider 😃 skål!
Låst ämne

hockey_21: Tack
Låst ämne

A-tuna! Assist Haaaaaaaaaaaaaaasa !!!!!!
Låst ämne

Tycker det blir tydligare och tydligare att vi kommer välja antingen Västerås eller Almtuna. Jag hoppas på det i alla fall.
Låst ämne

2-0 gnaget ... redan . Jahapp
Låst ämne

Andersson: Tingsryd är helt vilsna efter att AIK gjorde 1-0 rätt oförtjänt.
Med tanke på vårt usla boxplay den senaste tiden vet jag inte om jag vill möta AIK längre.
Låst ämne

bar mofftak: Jag har ju sagt Västerås dom 2 senaste veckorna
Låst ämne

Andersson: Ja 100% Säkert att det blir Almtuna eller Västerås 💯👍
Låst ämne

Andersson: På Twitter sägs det att spelarna i Timrå IK ska ha önskat att RV fick ta plats på läktarna under slutspelet. Bra dä, om så blir fallet 👏❤🤟
Låst ämne

Rip Kirby: I Oskarshamn släpper de ju in åtta skrikande supportrar, vi både göra detsamma.
Låst ämne

bar mofftak: vi wont aik
Låst ämne

bar mofftak: Jag möter mkt hellre Tingsryd än AIK. AIK väljer jag sist av de där 4, fattar inte de som hoppas på AIK. I ett slutspel/kval upphör normala styrkeförhållande att gälla och jag är övertygad om att ett AIK som är underdogs blir livsfarliga, det finns en helt annan mental inställning hos dem inför en sån här uppgift jämfört med övriga 3
Låst ämne

mikenomad: vad som händer i slutspelet vet man ju inte men den enda mentala inställningen jag tycker man sett från AIK är hänghuvven och en Weigel som gnäller på allt och alla. Tycker aldrig dom blivit jobbiga mot oss. Inte Almtuna heller men definitivt Tingsryd. Västerås skrämmer väl inte direkt heller.
Låst ämne

297: Nej lag som Tingsryd kan trolla till det mer än AIK är min uppfattning, speciellt i bäst av 5. Timrå har för det mesta under Freddans regi haft svårare mot defensivt lagda lag och jag ser helst Timrå möta ett lag som försöker spela mer på eget spel så att säga.
AIK har inte haft en bra defensiv på hela säsongen och var ju mer eller mindre utspelade förra matchen. AIK lyckades sprattla till och vinna och i bäst av 3 är det ett helt annat mentalt spel.
Låst ämne

TD: De där var tvetydigt stavat/uttryckt.
Låst ämne

TD: Det kan du glömma sitter på 100% säker info att det blir Almtuna eller Västerås.AIk Tingsryd kan en 5 åring fatta att de inte väljer
Låst ämne

Modano: Almtuna hoppas man väl på i så fall. Även om vi oftast slår Västerås så tycker jag vi kommit undan med lite väl stora vinstmarginaler än vad spelet på isen visat mellanåt
Låst ämne

Sputnik: Min bestämda uppfattning är att vilket motstånd man än möter och förlorar så är man inte förtjänt att gå upp. Som lag måste man vara beredd att piska alla annars har man inget i SHL att göra. Åker man ut mot AIK itidigt så fixar man inte en final heller och det är att vinna finalen som är målet och på vägen dit finns hinder som kan vara övermäktig.

Har ni sett intervjuer med Nubben förresten i dagens sändning från ST, väl värd att se och att ta in vad han säger. Prestigen är bortlagd och det är ödmjukhet det handlar om.
Låst ämne

Villervalla: Matchstraff för Lerebäck, sänker han sitt TAIF nu?
Låst ämne

4-1 AIK ser hyfsat klart ut . Hasa avgör den andra matchen
Låst ämne

Om båda serierna avgörs ikväll ... hyfsat trovärdigt ändå . När ska vi välja ?
Låst ämne

Andersson: Väljs efter kvällens match om jag har fattat rätt!
Låst ämne

ante08: live ?
Låst ämne

Andersson: Live i modochannel.... de har inte så mycket att göra däruppe nu. Stures tal har gått i repris sedan sista matchen tog slut.... han har snart hunnit halvvägs.... ”Jag minns högertrafikomläggningen -67 som om det vore igår...”
Låst ämne

Andersson: Live i C More skulle jag tro!
Låst ämne

Andersson: om vi väljer Almtuna/Västerås och BIK väljer AIK...vilka väljer löven? Västervik? Och sen blir det då Mora - Södertälje?
Låst ämne

Bortatifo i Västerås eller Uppsala? Hur möter vi upp typ bussen på bästa vis?
Hur mycket folk får vi ihop? Borde vi väl kunna styra upp här nere i södern?
Låst ämne

tror vi väljer västerås..om dom vinner
BIK.mot Aik ?..blir de så?
löven mot mora..
ssk..mot västervik
Låst ämne

Hassan: Stures tal engagerar folk i Timrå-lägret över ett år senare. Ännu ett fint arv att lägga till i hans långa tjänst hos MoDo. ;)
Låst ämne

Val i studion , dvs den match som visar AIK , om nu Västerås vinner
Låst ämne

roger_sundsvall: eller tänker jag fel?
Låst ämne

roger_sundsvall: löven kan väl inte välja Mora före Västervik? Har inte dom tagit en klar majoritet av poängen mot Västervik i deras tidigare matcher?
Låst ämne

297: Bik väljer före löven
Låst ämne

Andersson: Jag hade hoppats att valet endast visades på text tv sidan 301
Låst ämne

« · 2167690 · »