1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Slutspel 2023

« · 2513199 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2023
Zäta75:

Vi spelar ju mest BP som vanligt. Inte särskilt lätt att etablera ett vettigt anfallsspel då. Ej alltför imponerad av Örebro så här långt.
Låst ämne

för jävligt jävl* sopa
Låst ämne

Dubbeld: Linde har ju varit sämst på jobbet i flera år. Att vara domare måste vara det jobb där man får göra flest fel på men ändå behålla det.
Låst ämne

Sputnik: Felbeslutens afton från backarna än så länge. Kom igen Timrå!!
Låst ämne

roger_sundsvall: Örebro missar öppet mål efter indianare av Svensson. Borde stått 2-0 vi har tur

Krävs en rejäl utskällning i paus nu
Låst ämne

Woody Jokinen: Vår unge back ser väldigt bra ut! Hur det än går så har man ju fått ett nytt hatlag inför nästa säsong. Jag har aldrig sett ett lag som filmar så sjukt mycket. Men vi är på uppgång!
Låst ämne

Karlsson74:

Lennström tar slutspelets onödigaste utvisning för slashing och Frölunda får PP
Låst ämne

Svag period av timrå. Örebro leder med 1-0 i matchen men leder mentalt med 3-0..
Låst ämne

KulltorpsOlli: Exakt kan man backa in i nån och ramla så får man en utvisning med sig
Låst ämne

Karlsson74: Sjuk jävla nivå att lägga domarnivån på i en match 7. Med såna här domare är det svårt att vinna vilken match som helst men sen boxen i boxplay, det såg ut som att vi spelade 3-5. Sen är dom dåliga passningarna tillbaka, vi kastar puckar överallt. Blir tufft när vi tappat Rindell och Erixon och måste lägga tid på Svensson osv. då blir Örebro väldigt tunga.
Låst ämne

Sputnik: Vi saknar helt klart Erixon.
Låst ämne

Woody Jokinen: Är Tim Erixon skadad/sjuk?
Låst ämne

sista utvisn
o vart feeea hitta han den.i korv mojjen??
vi skulle haft p.p,
Låst ämne

Zäta75: Sa ju till i förra matchen INGA BAKOM RUKKENVETU PASS ändå gör man såna!!!!!!😈😈😈😈😈😈😈
Låst ämne

jhnd91: Hörde jag Örebrokillen i intervjun:

-” Vi sa efter förra matchen att vi måste komma upp i nivå på filmningarna. Förra matchen fick vi inte till dykningarna men nu i första hade vi två bra situationer. Nu gäller det bara att fortsatta falla i rätt läge så ska vi kunna få ett tiotal pp. Funkar ibte det får vi börja skjuta från bakom förlängda mållinjen igen”
Låst ämne

jhnd91: Fast det var väl Nord som både tog crosscheckingen och som inte tog slashingen på Stenqvist? Bara ett lag som får spela slutspelshockey än så länge iallafall.
Låst ämne

297: Är det dags för oss att få mål av typen studs via domarens suspensoar, Emil Larssons filmisar,, ribban och in via Enroths nackhår? Det vore fan inte en dag för sent.
Låst ämne

297: så är det.. vi får det tungt i kväll om man tänkt göra 2 perioder till i samma stil..våra backar är väldigt lätta att stressa till att slänga iväg puckar på måfå och chans..
Låst ämne

Bara 3 skott på mål det räcker inte. In i deras mål böka och stöka och skjut mera skott snurra dom riktig.
Låst ämne

Vi ger ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN UPP!!
Vi VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR!!💪💪💪
Låt dä rinna lätt 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

0x600-1e1cb117-2ea2-4ecc-b1af-887b7d5ad0cc.jpeg

Låst ämne

Woody Jokinen: Vi måste ta oss in i anfallszon också för att göra några mål. Allmänt vek period av Timrå även om man räknar bort utvisningarna.
Låst ämne

Ok. Vi har en del att jobba på... Men, när domaren slänger upp armen som han har blivit uppsugen i brygga av hela äckliga Örebro och väljer att hånflinande hålla armen rakt ner vid en solklar siruation. Då blir det tungt. Jävligt tungt:(
Låst ämne

297: Kan tänka mig att det är en del axlar som är tyngda av stundens allvar också. Lätt att säga "vi har allt att vinna. Vi ska ut och ha kul", svårt att övertyga sig själv och verkligen låta det synas på isen.

Förhoppningsvis är första - och sista - stissiga perioden gjorde i den här matchen. Och man kan verkligen släppa ner axlarna och bara älska möjligheten att paja partyt.

Timrå ÄR tunga att möta när man väl får ner pucken djupt och skapar tryck. Fan, ut och ta tag i skiten.
Låst ämne

297: Mycket möjligt. Svårt att se vilken snöflinga som gömmer sig under hjälmen. Åsikten kring Linde står dock kvar. Jävla sopor båda två än så länge. Stenis får handen halvt avslagen och EP får ryggraden ommöblerad men dom där jävla dårarna verkar ha fått dubbelsidig stroke och armarna bara hänger. När det är åt andra hållet då har dom helt plötsligt slaganfall och det bara rycker i dom. Äckliga jävla avskum, så OFANTLIGT trött på domarfokus.
Låst ämne

Kerstin_k: Vi måste förlägga tid i deras zon, vi kan inte lasta 20 min per match på Svensson och Didde, normalt sett klarar dom knappt 15 min per match. Svensson förlorar varje närkamp, han kan inte slå ett pass rätt och han är alldeles för långsam för Örebros check.
Låst ämne

297: Jo, det blir lite långt, men det såg bättre ut mot slutet när vi fick spela med fem man. Vi får hoppas att de kommer ut med allt-eller-inget-attityd i andra. Örebro orkar inte i 60 minuter om vi får press på dem.
Låst ämne

Kerstin_k: Vi ska ut och ha kul?????????????,??????????, tror de att vi hejar på Grums?
Låst ämne

Kerstin_k: FAAAN kolla lite på Färjestad och Frölunda o va de första man får höra e HAASA!!!!😈
Låst ämne

Hank: typ . klapp på huvudet , duktig mini-klubb
Låst ämne

Andersson: känns lite som sista natten med gänget detta. Så sjukt nervöst... KOM IGEN NU RÖDVITT! 😁
Låst ämne

297: Boxen i boxplayet blir ju totalt fel Lundin måste låta sin gubbe falla ner mot Skägget som står helt fel alldeles för brett,ytan som uppstår blir ju så enkellt för 1-0..
Låst ämne

Örebronx: Vill gratulera er till semifinalplatsen.

Lycka till mot SAIK!
Låst ämne

Örebronx: fel forum gubben
Låst ämne

Kerstin_k: Nä nu ska jag njuta av den här matchen! Det är en sån match bara där vi kommer att få ohyggligt svårt att vinna.
Men vilken säsong vi har gjort. Vi är femma o spelar game 7 i kvarten.
Jag är väldigt nöjd med grabbarna. Jag kan bara bocka o buga.
Det hade varit kul med semifinal men… jag ska njuta nu hur det än går!
Tack för underhållningen Timrå. ♥️
Låst ämne

Ta tillbaka PW, va bättre spel då
Låst ämne

Örebronx: tänk att det gick till game 7 ändå. I både vår och för oss avgörande för vilka vi ska möta, gbg-fbk.... Vilket drama...
Låst ämne

VARFÖR blockerar jj pucken match efter match när han är helt ohotad? Förlora tek mot örebro är inte bra..
Låst ämne

Olli Hahl: Haha.. Timrås omklädningsrum är större än det andra lagets 🙈😆😅
Låst ämne

Olli Hahl: man får titta lite extra på nye backen t.ex. Hittills har gjort det bra!
Låst ämne

SCAarena: pfft den där lätta går jag inte på. Grattis själv.... 😎
Låst ämne

Långben: Jag finner ändå viss tröst i att det inte är spelarna vi har på långa kontrakt som sviker, det är spelarna som ska lämna klubben som sviker. Eller sviker och sviker, som gör ”misstagen” kanske man ska säga.
Låst ämne

Örebronx: Trodde att jag inte skulle bli nervös eftersom det här minsann inte handlar om att bli nedflyttad.

Fan vad fel jag hade.
Låst ämne

Örebronx: Jag gratulerar till semin!
Det här tappar ni aldrig. Njut istället för att vara här nu. Sånt hedrar dig isf.
Låst ämne

Kerstin_k: Ut och kör bara kör nu!

Måste forechecka mer offensivt

Försvarsspelet ser inte stabilt ut tyvärr
Låst ämne

297: 0-1 nu vänder vi!!!
Låst ämne

Tom Topp: Han e sympatisk örets Boxer Robban 👍👍🇺🇿
Låst ämne

Tom Topp: Oj vad svårt vara backar har med att spela ur pucken ur zon. Bara massa bajsmackor som ställer till det.
Låst ämne

Olli Hahl: var inte meningen att störa. Ville bara kolla pulsen. My bad. Tillbaka till hockeyn
Låst ämne

Lundin är verkligen helt borta
Låst ämne

Nu har Örebro haft SIN period!
Nu VÄNN vi och VINN andra och tredje!!💪💪💪
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar 😇😇😇
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låst ämne

« · 2513199 · »