1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588797 inlägg ˇ 6216 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03

« ˇ 1356349 ˇ » Till forumet

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03

Härligt Kolan !

Kul att se Timrå gå för tre poäng i den tredje perioden...:-(

Kommentera

Olle: fetkolan ks här kommer vi
Kommentera

ut med Perra och Linkan. Så jävla tafatt tränare har jag aldrig varit med om. Hans meriter kommer tack vare sina tidigare assisterande tränare
Kommentera

Alltså allvarligt kan man inte sparka Jokela och Karlsson...vilka backar som helst ifrån Sundsvall Hockey hade gjort det här bättre.
Kommentera

danne80: Domaren förfördelar SSK i 2:a och 3:e utan tvekan. Att vi är kvalseriematerial är en helt annan femma.
Kommentera

Vi är inte tillräckligt bra helt enkelt. Det kändes som att vi bjöds in i matchen i andra perioden men den chansen kunde vi inte ta tillvara. I nuläget lutar det åt kvalserien men det är inte omöjligt att vi kan reda ut situationen och hålla oss kvar. Men visst blev det lite nedstämt hemmavid i och med 5-3...
Kommentera

Vägra slut upp till matchen mot DIF och stanna hemma
Kommentera

Ribbo: Efter denna omgång ligger vi sist va?
Kommentera

Kattgubben: Har inte tid. Ska ut och slå sönder grannens bil
Kommentera

Olle: widell vinner den här matchen . han är allt som timrås sk stjärnspelare inte är .
Kommentera

danne80:
Varför då?
Kommentera

Marcus: Jag är så jävla less på Timrås sämste back genom tiderna och Perra som är totalt inkompitent som inte bänkar Kolan. Ock att Sonntag får spela istället för Jesper D är helt galet.
Kommentera

pingvin: Synd att dom vek ner sig , nu behövs ett jävla flyt om det inte ska bli KS....
Kommentera

Va fan har Lundmark bidragit med?? Tar han hand om Linkan`s snöskottnings uppdrag?
Kommentera

superfalle: Ingen har vett att sänka honom och det kan ha kostat oss elitseriespel och ca 40 miljoner. Rutinerat.
Kommentera

Per HApps: Det är fan på tiden att visa att vi är trött på skiten nu
Kommentera

Klarar sig inte Timrå kvar via KS är det fan lynchning som gäller, sydstats-style
Kommentera

danne80: Det är ju nu allt stöd behövs!
Kommentera

Kramer: kolan och jokela.... Totalkostnad: fetaste lönerna i laget + 30 miljoner i uteblivna tv pengar. Skapligt dyrt för två av timrås och hela es sämsta spelare genom tiderna.
Kommentera

Går inte att beskriva riktigt hur man känner, suttit helt tom o stirrat på tvn nu och man är uppriktigt ledsen, man mår fan inte bra.Föreningen bryts ner inifrån och ja nu är slutet nära.
Kommentera

Man hoppades allt på att vi kunde hålla 3-3 och i alla fixa en pinne i kväll men detta önskemål visade sig vara för mycket. Nu får man trösta sig med Cut Copy på P3 Live samt att Hammarby slog ut Edsbyn i bandykvarten. Ser fram emot ännu ett avsnitt av En Idiot På Resa i SVT senare i kväll dessutom.
Kommentera

Olle: Vet fan om jag pallar att åka ut å titta när Lakers eller Rbk kör över detta brödgäng! Våra backar kommer få räksallad över hela ryggen i KS....Satan vad man saknar en Anders Linbäck. Synd att Timrå aldrig fattat att man behöver en riktigt bra målvakt. Ha ha helt sjuk säsong.....
Kommentera

M. Karlsson Lundmark, och Linkan borde anmälas som al-quaida anhängare
Kommentera

Foyn: Vi är, ursäkta uttrycket, FET-sist! Känns helt tomt inombords.
Kommentera

danne80: du menar corsos ersättare , hahahhahahaha . som skulle bli ovärderlig för timrå , äh ingen mening att sitt och hata hela världen . de är som de är , en rad idiotiska fitt beslut och värvningar och skador . de är ju trots allt ett spel . barnen lever och hälsan är bra ,sport är skit . tar energi och pengar ,
Kommentera

Inatt drömmer jag om en plats i ingenmansland. Det har jag i och för sig gjort i två månader
Kommentera

DJ Hemp: Vad du ser fram emot ikväll i form av tv-utbud, det skiter nog dom allra flesta i just nu. Om du inte bryr dig tillräckligt mycket för att deppa så kan du hålla käften.
Kommentera

Det blir inte mycket mer brunt än så här...
Kommentera

Jag räds ännu inte kvalserien. Därifrån kommer knappast några supergäng denna gång. Växjö, Örebro, Rögle - skitlag. Visst, vi är väl också ett skitlag då vi ligger där vi ligger, men normalt borde vi fixa det där. För övrigt var det väl vår tur till slut. Känns som att vi har samlat ihop till en kvalseriesejour efter de senaste mindre lyckade säsongerna...
Kommentera

Ursäkta min ilska men den här säsongen vill jag glömma totalt
Kommentera

Kattgubben: Då är det för sent förstår du väl, fet Kolan , jokela, Perra o Linkan är dom ytterst ansvariga för detta dunderfiasko!.
Kolan lyckades ju med 1 mål senast, typ det ända bra han gjort på ca 30 matchar, Kolan har på egenhand förlorat 10-15 matcher åt oss, tyvärr verkar inte Perra förstått detta, dommedagen vi fruktat här mina vänner.

Tack Linkan för det du gjort för Timrå.
Tack Tj dör ditt förstånd.
Kommentera

bevisligen kan inte tik klara något på egen hand...

surt

icon: hade tik vunnit med andra domare?

man måste vinna kamperna på isen om man ska vinna matcherna.

vi tappade den här matchen redan i lg hockey games. sebbe är nog det enda som finns i tik som kan plocka undan videll utan att bjuda på 2 minuter.

man borde kanske sett till att någon skridsko vass forward ständigt hade honom när han är så förbannat vass som ikväll?
Kommentera

IF Sundsvall hockey - Timra IK 2011-09-14. Undrar när dom släpper biljetterna?
Kommentera

Olle:

Jag anser att det är du som borde hålla igen käften och gå och lägga dig och grina, din jävla domedagsprofet som tror dig veta så jävla mycket mer om hockey än vi andra!

Redigerad kommentar

Kommentera

Kattgubben: Det enda som skulle kunna rädda det som är kvar av kvällen nu är om de tillresta Timråsupportrarna spöar skiten ur Kolan och Jokela innan de hinner in i bussen
Kommentera

söder över: Intressant att du säger så när sebbes absolut sämsta egenskap är man-man spelet.
Kommentera

DJ Hemp: Nyckelordet just nu är ångest.
Kommentera

det enda trevliga med ks är att det blir mer hockey även denna sässe!
Kommentera

DJ Hemp: Det kanske finns någon basket eller fotboll eller bandy du kan följa istället för att hänga här och berätta för alla hur lite du bryr dig om vad som händer med Timrå IK.
Kommentera

Pätr:

Visst, det kan man säga. Men knappast vad gäller Timrå IK. De har själva försatt sig i ett uselt läge och detta tänker då fan inte jag lida över.
Kommentera

Slipper vi förrädare och femtekolonnare i organisationen har jag inget emot att bygga om på nytt i Allsvenskan. Den här upplagan av Timrå vill jag aldrig mer se skymten av. SCHAS förbannade styggelse!
Kommentera

Per HApps: Det är bara att gratulera AIK och Roger Melin. Han vågar peta spelare som inte står på tå och det visar sig i längden. En modig och bra coach med känsla!
Kommentera

DJ Hemp: Du fattar inte allvaret i detta ser jag, som Timrå spelade i 2:ā, så kommer det se ut i ks, medans det för Örebro mfl är en stor fest där dom aldrig kan bli förlorare, förstår du inte det?
Kommentera

söder över: kvalserien hadespelats även utan timrå ,de finns absolut inget trevligt med timrå i kval
Kommentera

DJ Hemp: Önskar jag kunde känna likadant.
Kommentera

Olle:

Jag följer alla bollsporter men försöker att hålla mitt engagemang på en hälsosam nivå. Det finns så mycket annat i livet än att fjanta på i ett hockeyforum dygnet runt. Jag blir ledsen om vi åker ur men inte satan är det hela världen. Solen går upp i morgon också. Likaså om vi spelar i allsvenskan hösten 2011. Coola ner för fan...
Kommentera

Kattgubben: Förstår Du vad det betyder att hamna i Allsvenskan ? Ca. 40 millar i förlorade intäkter = kostnader som måste kapas på 40 millar = slakt på Timrå IK. = Ökenvandring i minst 20 år till.
Kommentera

söder över: Nä förmodligen inte. Men 2-3 till skulle vi haft med oss. Men det hade inte hjälpt....
Kommentera

pefr: Det har jag gjort sen mitten av November nån gång, dom håller

den klass där dom ligger typ 9-12 plats
Kommentera

« ˇ 1356349 ˇ »