Vi är inte tillräckligt bra helt enkelt. Det kändes som att vi bjöds in i matchen i andra perioden men den chansen kunde vi inte ta tillvara. I nuläget lutar det åt kvalserien men det är inte omöjligt att vi kan reda ut situationen och hålla oss kvar. Men visst blev det lite nedstämt hemmavid i och med 5-3...
Marcus: Jag är så jävla less på Timrås sämste back genom tiderna och Perra som är totalt inkompitent som inte bänkar Kolan. Ock att Sonntag får spela istället för Jesper D är helt galet.
Kramer: kolan och jokela.... Totalkostnad: fetaste lönerna i laget + 30 miljoner i uteblivna tv pengar. Skapligt dyrt för två av timrås och hela es sämsta spelare genom tiderna.
Går inte att beskriva riktigt hur man känner, suttit helt tom o stirrat på tvn nu och man är uppriktigt ledsen, man mår fan inte bra.Föreningen bryts ner inifrån och ja nu är slutet nära.
Man hoppades allt på att vi kunde hålla 3-3 och i alla fixa en pinne i kväll men detta önskemål visade sig vara för mycket. Nu får man trösta sig med Cut Copy på P3 Live samt att Hammarby slog ut Edsbyn i bandykvarten. Ser fram emot ännu ett avsnitt av En Idiot På Resa i SVT senare i kväll dessutom.
Olle: Vet fan om jag pallar att åka ut å titta när Lakers eller Rbk kör över detta brödgäng! Våra backar kommer få räksallad över hela ryggen i KS....Satan vad man saknar en Anders Linbäck. Synd att Timrå aldrig fattat att man behöver en riktigt bra målvakt. Ha ha helt sjuk säsong.....
danne80: du menar corsos ersättare , hahahhahahaha . som skulle bli ovärderlig för timrå , äh ingen mening att sitt och hata hela världen . de är som de är , en rad idiotiska fitt beslut och värvningar och skador . de är ju trots allt ett spel . barnen lever och hälsan är bra ,sport är skit . tar energi och pengar ,
DJ Hemp: Vad du ser fram emot ikväll i form av tv-utbud, det skiter nog dom allra flesta i just nu. Om du inte bryr dig tillräckligt mycket för att deppa så kan du hålla käften.
Jag räds ännu inte kvalserien. Därifrån kommer knappast några supergäng denna gång. Växjö, Örebro, Rögle - skitlag. Visst, vi är väl också ett skitlag då vi ligger där vi ligger, men normalt borde vi fixa det där. För övrigt var det väl vår tur till slut. Känns som att vi har samlat ihop till en kvalseriesejour efter de senaste mindre lyckade säsongerna...
Kattgubben: Då är det för sent förstår du väl, fet Kolan , jokela, Perra o Linkan är dom ytterst ansvariga för detta dunderfiasko!. Kolan lyckades ju med 1 mål senast, typ det ända bra han gjort på ca 30 matchar, Kolan har på egenhand förlorat 10-15 matcher åt oss, tyvärr verkar inte Perra förstått detta, dommedagen vi fruktat här mina vänner.
Tack Linkan för det du gjort för Timrå. Tack Tj dör ditt förstånd.
Jag anser att det är du som borde hålla igen käften och gå och lägga dig och grina, din jävla domedagsprofet som tror dig veta så jävla mycket mer om hockey än vi andra!
Kattgubben: Det enda som skulle kunna rädda det som är kvar av kvällen nu är om de tillresta Timråsupportrarna spöar skiten ur Kolan och Jokela innan de hinner in i bussen
DJ Hemp: Det kanske finns någon basket eller fotboll eller bandy du kan följa istället för att hänga här och berätta för alla hur lite du bryr dig om vad som händer med Timrå IK.
Slipper vi förrädare och femtekolonnare i organisationen har jag inget emot att bygga om på nytt i Allsvenskan. Den här upplagan av Timrå vill jag aldrig mer se skymten av. SCHAS förbannade styggelse!
Per HApps: Det är bara att gratulera AIK och Roger Melin. Han vågar peta spelare som inte står på tå och det visar sig i längden. En modig och bra coach med känsla!
DJ Hemp: Du fattar inte allvaret i detta ser jag, som Timrå spelade i 2:ā, så kommer det se ut i ks, medans det för Örebro mfl är en stor fest där dom aldrig kan bli förlorare, förstår du inte det?
Jag följer alla bollsporter men försöker att hålla mitt engagemang på en hälsosam nivå. Det finns så mycket annat i livet än att fjanta på i ett hockeyforum dygnet runt. Jag blir ledsen om vi åker ur men inte satan är det hela världen. Solen går upp i morgon också. Likaså om vi spelar i allsvenskan hösten 2011. Coola ner för fan...
Kattgubben: Förstår Du vad det betyder att hamna i Allsvenskan ? Ca. 40 millar i förlorade intäkter = kostnader som måste kapas på 40 millar = slakt på Timrå IK. = Ökenvandring i minst 20 år till.
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.
Härligt Kolan !
Kul att se Timrå gå för tre poäng i den tredje perioden...:-(