sargad: Ja så vitt jag såg var det bara Timråbor. Jag kände igen de flesta. Beredda på att dra på sig matchstället och spela utt SSK om fler insjuknade
Timrå Icon: Tycker gårdagens insats kändes riktigt trevlig. Timrå är riktigt bra i en helt ok match. Hoppas det kan följas av ytterligare en bra insats så kan det kännas riktigt pepp att åka ut och se Löven nästa hemmamatch...
Bara timråbor alltså. Det var lite imponerande, eller något. Att åka ner på Annandagen för en simpel match i serielunken. Kul att de fick en positiv upplevelse. Själv måste man ha legat i koma i dag för när jag vaknade minns jag nästan ingenting av det senaste dygnet. Sedan slog det mig att sprit och sömntabletter är en tvivelaktig kombination fast okej, man överlevde även denna gång...
DJ Hemp: Det är inte så bara. Vad sa de att publiken stod för rent ekonomiskt? 9%? Då räcker det med några Timråbor på matcherna. Jag drar ihop ett kompisgäng och drar till arenan. Ja det är väl ungefär så det sett ut hittills också.....
Nej, absolut inte så bara. Menade, som du fattar, att det allt var strongt av ett litet gäng timråbor att sticka iväg och giva de kaxiga telgarna på moppo.
Bara nio procent minsann, inklusive försäljning av diverse under matcherna?
I mitt fall har jag blivit så pass bekväm numera att jag inte längre riktigt fixar att släpa mig längs den kalla ån för att åbäka sig i en resa med hockeybuss tur och retur.
En ny arena skulle ha uppförts på den gamla Bernerstomten alternativt vid gräsplanerna bortom(?) där den där Ranchen(?) låg. Och det när vi var på topp...