1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590539 inlägg · 6216 ämnen

Spelarjakten

« · 1551155 · » Till forumet

Sv: Spelarjakten
Timrå Icon: Inte den här..
Kommentera

Mäster T:Vi borde kvotera in timråiter i företagsledningarna ;)
Kommentera

Mäster T: Gör som de gjorde i Tanzania (tror jag det var). Då de inte fick som de ville så tog de ut cheferna på gårdsplanen och dansade runt dem och gjorde klick-ljud tills de fick sin vilja genom hahaha
Kommentera

Kom igen nu företag i regionen, ställ upp!

Kommentera

Timrå - Brynäs 9-2  :) 

3 av Jocke, resten självmål ;)  
Kommentera

superfalle: 332900:- för att vara exakt :-)
Kommentera

Blizzard: Jo tjena...så fick man sig ett gott skratt idag också. ;)
Kommentera

mikenomad: ja detta blir inte bra.

Vad hittar vi på för sätt att förlora på idag då? Vi hittar ALLTID nya sätt att förlora på mot BIF och AIK....Börjar bli ganska jävla trökigt och patetiskt! är ju förfan inte ens samma lag längre mer än en säsong....

Ska vi ens vara värda en chans att slippa KS så ska vi vinna idag, annars kan dom här jävla golvmopparna dra nånstans! 

Skitsport!! 
Kommentera

Blizzard:Här flödar optimismen ser jag :P
Kommentera

Kattgubben: haha jag garderar mig, både vinst och torsk ;)

Uppladdat:

450x300-dgdgdg.pngdgdgdg.png

Kommentera

Gick förra insamlingen till Styf's pension och nu ska han ha pension igen??? Ja, jag har betalat....;-)

FORZA TIK...........alltid, alltid.............

Kommentera

Blizzard:Lätt att man blir lite kluven då ;) Äh, ikväll har jag sagt till mig själv att inte ska vara bitter förrän förlusten är ett faktum. Optimismen ska fullkomligen rinna över bredden under matchens gång :)
Kommentera

Bara ni inte värvar den superspelare som vi ska värva...
Kommentera

Icing-Ove: Ska ni ta tillbaka Timander?
Kommentera

Zappaholic: Han vill inte ha de där 50 lök i månaden vi erbjöd. Vi är inte lika generösa som Nubben...

Med 50 lök, menar jag alltså 50 lökar från Åkes ICA-hall i Själevad...

Kommentera

Icing-Ove: fan alltså, du blir bara sämre och sämre med dina "vitsar" hade du slutat vid "Nubben..." så hade man ju inte brytt sig så mycket, men allvarligt börjar förklara skiten och dra nå torrt ica skämt, är du Gunnar 87år eller?
Kommentera

Blizzard: Blir gråhårig bara av att vara härinne ;-)
Kommentera

Icing-Ove: På Åkes ICA i Själevad ska man köpa pölsa, deras hemgjorda. Det är värt att åka från Njurunda för det ändamålet enkom...
Kommentera

Icing-Ove: den var rolig, fortsätt sådär nu :)
Kommentera

mikenomad: Själevad ges alltså plus för perfekt pölsa, Nordgren, Hedin, Hållberg. Blizzard ger minus till Icing-Ove. Helt i sin ordning.
Kommentera

Icing-Ove: Hedin och Hållberg vettefan men i övrigt är du rätt ute. På pluskontot kan även läggas till min fru.
Kommentera

mikenomad: Jag har bott på Brynäs. Någon mer än jag och Jämtin som har varit på Brynäs?
Kommentera

Icing-Ove: Det där är så sjukt. "På Brynäs". "Jag bor på Brynäs." De säger verkligen så.
Kommentera

mikenomad: Det är nog rätt vanligt. På Ålidhem. På Östermalm. På Söder. Låter inte lika bra med Brynäs dock....
Kommentera

Icing-Ove: Ja det är klart när du sätter det i de perspektiven så. "Var i Sthlm bor du?" "Jag bor i söder." Blir ju inte lika bra förstås.....
Kommentera

mikenomad: på ett näs. Enda rimliga prepositionen. Jag bor PÅ kungsholmen. Förr bodde jag I Vasastan.
Kommentera

El Maco ser jag nästan aldrig på McDonalds nuförtiden. Där sitter oftast bara Chrippe..The Burger King....Nä, nu laddar vi för match.

Redigerad kommentar

Kommentera

El Maco: Ja, "i Brynäs" funkar dåligt så jag ger mig.

Nu kör vi!
Kommentera

Icing-Ove: Äntligen fredag och Ove briljerar med humor a'la västkusten. Har du verkligen inte inte bott på Hisingen? På det inslagna temat så får vi väl hoppas att Jonte eller någon annan spjuver får klippa kalsonger i kväll efter 3 pinnar.
Kommentera

mikenomad: Ska man använda preposition i, så måste det nog stavas Brûnass.
Kommentera

Timrå och Murley snackar iaf med varandra nu, så .. Det kan nog bli han som pengarna går till.
Kommentera

Kattgubben: fan... Precis vad som behövs. En mjukis med tvivelaktig form... Hoppas då fan bara att man har råd med en förstärkning med...

Iofs så petar han sterner även om han spelar med ett brutet ben... Så visst skulle han vara en förstärkning. Jag vill dock hellre se en spelare som kan sticka ut o vara förjävla grymt bra. Minns sonnie som man lixom bara viste skulle komma att göra poäng i matcherna...

Om sterner läser här o känner sig förnärmad och/eller sårad av mina angrepp så vill jag uppmuntra dig till att visa mig att du kan bättre. Om du känner att du gör vad du kan så bör du börja om i en lägre division o bygga upp dig själv som spelare. Du behöver mer fysik bättre skott bättre spelförståelse och ditt passningspel måste bli bättre. Hör med svall bobcats eller hästen hockey. Där borde du kunna fa en nytändning.
Klarar du av att vända detta hos timrå så ska jag ösa beröm över dig!
Kommentera

JimmyH: Varför skulle han förnedra mig?
Kommentera

379000 nu enligt senaste uppdateringen. Fantastiskt bra resultat på en vecka. Förra året drog klubben in en halv miljon på två och en halv månad. Nu är vi snart där på två och en halv vecka. Och då är det inte jättemånga namn på listan än heller så var och en som bidragit hittills så i snitt har det kommit in lite mer per person. Finns förhoppningsvis mer att hämta från stora och små bidragsgivare.

Kommentera

El Maco: Japp, snart ere löning och helg då får vi hoppas att ett antal förfriskade Timrå-supportrar tar beslutet: "ok, en chans till kan dom väl få..." :-)
Kommentera

erathoo: Själv kunde jag inte vänta utan blåste barnbidraget på Timrå IK.
Kommentera

mikenomad: Det var ju en ide...den har inte tänkt på, själv tog jag det sista på kontot....saldo just nu... 1:77

Kommentera

erathoo: ...... fortfarande ingen Zäta eller Modin i listan. ...... kom igen nu boys.... ingen får ju redo på om det är 500 eller 50000 men namnet zyns åtminstone. ... rädda ert anseende nu för supportrarna
Kommentera

BlackBay: Dom väntar väl till löning dom också kanske...
Kommentera

BlackBay: Modins namn på listan är jag inte så säker på att jag förväntar mig, har aldrig fått uppfattningen att Timrå har nån större plats i hans hjärta och han har ju bara gjort 1 säsong i Timrå IK. Z:a däremot...syns inte hans namn där när det räknas ihop är det synd och skam.
Kommentera

mikenomad: Förut såg jag det alltid som en självklarhet att hejja på Detroit, men det börjar sakta med säkert att försvinna det också. Typ endå anledningen att jag hejar på dom är pga Zäta, men den kille blir mindre och mindre värd i mina ögon, så varför ska jag sitta och gotta mig i alla Zätas framgångar, skön jävla 6-0 torsk i kaptenspremiären för fattiglappen!

"Zäta har så stort hjärta för timrå, han tog upp dom i ES"
öhm, ja han hade ju kontrakt så...och han hade utvecklats endel, kan lätt bli sådär då... 
Kommentera

Blizzard:

Det är klart att z skulle tänka sig att skänka pengar till insamlingen. Men jag tror inte det är någon som skickat en förfrågan. Jag tror inte ens han vet att det pågår en insamling.
Kommentera

supporterklubben hakar på :)
Kommentera

The great one: Så kan det mycket väl vara. Å andra sidan är han alltid väldigt noga i intervjuer att tala om hur mycket han följer TIK så då lär han nog snart bli varse. Det var ingen som skickade någon förfrågan till mig heller utan jag fick reda på det via media, Internet i det här fallet.

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard: Man kan väl för fan inte tycka illa om en person bara för att han inte väljer att donera pengar till sin före detta klubb. Lägg ner det där snacket nu.
Alla har rätt att göra som dom vill, utan att riskera att bli utdömda.
Folk som läser den här tråden kan ju få för sig att den är åsikten är allmänrådande här inne.
Och det är den verkligen inte.
Kommentera

The great one: Jag är ganska tveksam att han äns vet om den heller. Nubben eller nån borde givetvis informera honom, ge honom en paketlösning kanske. Bjud Njurundas juniorer och knattar på entre nån match framöver, det är pengar in som inte skulle kommit annars och kan läggas i värvarpotten och zätas namn kan skrivas och ge goodwill.
Kommentera

hubbenorlen: Då har du nog missat åtminstone min poäng. Jag tycker varken illa om Z:a eller sätter mig över hans val att donera eller inte donera. Jag konstaterar bara krasst att gör han det inte så har i alla fall jag svårt att se honom som någon vars hjärta klappar speciellt hårt för Timrå IK. Han är isf helt enkelt ganska måttligt intresserad av hur klubben klarar sig.
Kommentera

hubbenorlen: yttrandefrihet, dom får väl läsa nicken då om dom är så pantade.
Kommentera

mikenomad:

Han kanske har lite annat att tänka på nu som nybliven kapten i ett av världens bästa klubblag, än en insamling till TIK.
Kommentera

The great one: Ja du har rätt, han ska ju hitta internetuppkoppling i det där landet också, det är ju bara 2013, telefon, ipad, dator... finns ju fan internet i tandborsten snart, sen det där med internetbanker är ju förjäkla krångligt de oh, tar ju minst 2-3timmar.
Kommentera

« · 1551155 · »