1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590396 inlägg · 6216 ämnen

SSK-Timrå i Gnesta

« · 1394627 · » Till forumet

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
T T: Ingen idé att boka bord om man får tro infon på denna sida ;-)
Kommentera

Jä*lar!! nu är jag så förbannat övertänd! jag skall strax sätta mig i bilen å flåsa iväg mot gneeesta! fett med taggad då! nu gäller det fyyyy fan! ojoj jag hoppas på slutspelskaraktär ikväll! hoppas att ssk verkligen bjuder upp! visar att dom tänker tillhöra toppen av as i år!!! sjukt trist att vampens ljumskar inte var bättre tränad! ville verkligen se honom lite extra! nu får jag tok studera mr robinson isst! nä! kan vara så att det blev en kopp kaffe för mycke! forza tik nu!!!!! adios!
Kommentera

Ska vi försöka hålla oss till rätt tråd då...
Kommentera

Dream Team: Yesss. Jag säger 4-2 Timrå

Pikken
Röymark
Robinson
Pärra
Kommentera

Berglund:   4-1 ska det ju vara  ... igen  ;)

Hagos , Murley , Friberg , Pärssinen

Redigerad kommentar

Kommentera

SSK-blogg
"Nu kommer TIK in på isen och 4 personer applåderade. "

Jimmy
"Timrå kommer in på isen till både burop och spridda applåder "

Lät helt klart som fler än 4 när Jimmy skrev..
Kommentera

Berglund: 5-0 till Timrå blir det. Kanske mer men förmodligen exakt 5-0. SSK-fansen kan gå och lägga sig, detta är över innan det ens börjat!
Kommentera

SSK
"Kalteva laddade och sköt upp pucken i taket!"

Jimmy
"Där täckte Jonte dock skott på ett bra sätt. Kalteva fick kanonläge men Jonte slängde sig och täckte skottet över... "

Lite skillnad är det allt, ganska roligt. Vem talar sanning ;-)
Kommentera

RubinCarter: vart kan man följa matchen?
Kommentera

RubinCarter: Jimmy :)
Kommentera

RubinCarter: Jimmy är objektiviteten personifierad, så det råder nog ingen tvekan om vem vi ska lita på :)
Kommentera

"Kolans tröja ser ut som ett tält på Robinson" keep It up Jimmy :-P
Kommentera

Äsch, 1-0 SSK i PP
Kommentera

Berglund: 1-0 SSK
Kommentera

Dream Team: Träningsmatch eller inte, bedrövligt att släppa in mål mot tälje.
Kommentera

Olle: Fortsatt dominans för SSK och nytt PP

ser bra ut..
Kommentera

2an kommer nu!!!
Kommentera

Olle: Jag tror inte det är direkt korpen-varning på SSK den här säsongen, fokus på uppgiften istället nu.
Kommentera

Dream Team: Man ska inte förlora mot SSK, sen om dom är i AS eller i ES det spelar ingen roll, SSK ska man bara vinna över. PUNKT!
Kommentera

RubinCarter: Satan vad utvisningar.
Kommentera

5mot3 SSK... *Inte tycka om*

Ska det bli en sån säsong där vi toppar utvisningsligan?
Kommentera

Dream Team: Ett söndervärvat SSK som fått börja om på ny kula ska inte kunna ha mycket att säga till emot ett Elitserielag som ställer upp med ordinarie manskap.

Som det låter via rapporteringen så dominerar dom ju rätt friskt just nu.
Kommentera

Kan vara bra att SSK fåår dominera här så kanske grabbarna fattar att oavsett serie så måste man göra jobbet om det ska bli några mål osv.
Kommentera

Olle: enliogt matchrapporten domminerar ssk :(
Kommentera

Snoop: Nu har plexit lossna efter att Jonte satt in en tackling i BP.

Kämpa på Jonte =)
Kommentera

Andersson:
Kommentera

mikaelkarlsson: 14-8 i skott till ssk
Kommentera

Snoop: Vi kan väl nästan klassa detta som försäsongens överlägset sämsta period än så länge :) Men det kan ju bara bli bättre.
Kommentera

mikaelkarlsson: Nähä?!
Kommentera

Andersson: Låter bra att han kommer ihåg hur man tacklas iaf, de är så jonte ska spela han ska tackla och bidra med energi då kommer poängen okcså för honom.
Kommentera

SSK
"Timrå saknar finländaren vampola till denna matchen vet jag. läste ja på expressen pga av ljumskarna. "

jooorosåatte.
Kommentera

RubinCarter: Hahaha
Kommentera

Man kanske inte ska dra alltför stora växlar av de två segrar Timrå mäktat med. Sundsvall besegrade Almtuna med 3-1, ett mål mindre än Timrå mäktade med för att ta ett exempel.
Jag tycker nog det är bra om man inte övertygar allt för mycket under försäsongen. Jag inbillar mig att chansen att vi får hit ytterligare en back (förhoppningsvis en klassback) ökar om laget inte går sådär överjävligt bra under försäsongen.
Kommentera

Berglund: alltså. Har man journalist som jobb kan man väl för helvete ha bättre koll än den pajasen. Avgå för fan xD vill tillägga att de kan vara bra o förlora idag dock behöver de inte vara 5-0 vi måste bli lite dödliga vi också ;-)
Kommentera

Allvarligt talat, det är fan inte ens roligt längre emd alla utv, vad fan håller Perra på med, ryt i lite förh*lvete!!! Snart skiter jag i det här, kommer aldrig orka med såhär många skit utv i 55omg!!
Kommentera

Fan vad roligt att läsa berömmet som öser över Jonte från bloggrin :)!
Kommentera

RubinCarter: Dom får iaf öva på det. Spel 3 mot 5 nu...
Kommentera

RubinCarter: "Snart skiter jag i det här"? :) På försäsongens tredje match? :)

Var du en sån där som hivade iväg slagträt ner i bäcken och sprang hem när du inte varvade på första försöket? :) Nej lugna sig lite nu, du börjar låta lite som ett BIF-fan nu ;)
Kommentera

RubinCarter: Dom är rätt nertränade, och orken tryter. Det blir lätt en del utvisningar då. Inget att oroa sig för i längden tror jag
Kommentera

RubinCarter: Andas!
Kommentera

Olle: Vi kan förlora med 6-0. Ha dåliga linjer, missa massor utav målchanser. Men onödiga 2 minutare är fruktansvärt svårt att få bort när vanan har satt sig och de senaste två matcherna har det fan ballat ur.

Nej jag var mer den som stod kvar i extra 10min och krävde revansch!
Kommentera

där kom ett baklängesmål.......i BP!
Kommentera

Hmm 16 utvisningsminuter vid 33min spelat var det. Ja det e ju lätt att vinna och gö mål när man lirar halva matchen I BP :-/
Kommentera

RubinCarter: Jag skojar ju bara. Ja se där, där kom 2-0. Det känns faktiskt ganska olustigt att SSK dominerar. Enligt Jimmy så verkar ju utvisningarna tas för att man inte hänger med och det känns väl så där.

Sen angående jonte, har han suttit av 3x2 minuter nu? Senaste för slashing på målvakten. Luktar ju övertändning långa vägar. Men han har väl en inkörningsperiod som alla andra.
Kommentera

Olle: Vet att du skojar, men jag kan inte det just nu. Jag börjar faktiskt bli allvarligt oroad över alla utv vi tagit de senaste matcherna emot lag som AIK och SSK, ska vi leva i båset emot FBK eller. Nej dom måste börja granska detta, släpp deff tänket för 5min och prata om 2min istället. Det börjar spåra.
Kommentera

RubinCarter: Tycker Jimmy gott kan gå ned och massera ljumskarna på Vampola till 3:e så vi iallafall får med oss tre pinnar hem
Kommentera

Timrå Icon: 3 pinnar? Får vi tillgodoräkna oss det här i serien?

Jag chillar just nu o kan inte hetsa upp mig. Sorry.

Däremot mot Modo på onsdag nästa vecka då..........!
Kommentera

Johnny Bravo: Ja fasen. Det här poängen tar vi med oss
Kommentera

Johnny Bravo: Nu verkar någon spytt i servern i Gnesta
Kommentera

« · 1394627 · »