arf: Läste någonstans att dom skulle börja om från noll i NHL. Det är väl det ända vettiga. Dom vet tydligen inte hur bra dom har det där borta. Jag tror nog att Foppa o co. har mjölkat ut allt. Ägarna har fått nog.
Fyfan va ja e gla......Klockrent ämnet ikväll också!!!! In me 3:an så jag vinner på oddset! KÄMPA TIMRÅ IK!!!!!! 4 min kvar.........tills segerskumpan flödar!
Jesse P: har inte hafft min bästa dag i dag kan jag sägga då ber om ursäkt om jag låter elak eller så men om man får ett sådant svar som jag fick av "alf" eller vad hen hette så orkar jag inte skriva annat
Jesse P: Svårt att förstå ett sådant humör en sådan här afton!
Falo, jag menade bara att det nog är enklare att klicka in sig på Aftonbladet/svt text/swehockey/hockeyligan än att hacka ned en fråga i gästboken. Menade inte att vara snäsig.
Per HApps: nej fasen inge kärringfasoner nu. kasta handskarna och gör upp! Det blir iofs matchstraff men det är det ju värt när TIk vinner med 0-3 :)))
arf: som jag sa förut så har jag haft en hel del konflickter med olikamäniskor i dag och orkar inte tjafsa mer i dag nu ......3 -0 till timrå nu härligt .....ska nig gå och lägga mig nu jag och hoppas på bättere humör i morgon natti på er alla
Segern är vår,segern är vår vi har vunnit segern är vår och jag vann på oddset! 6:e raka ett faktum.............7:e raka mot Färjestad i Karlstad på lördag! Tack Timrå IK!!!
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Som ödmjuk tikers man är, allt annat än kvalserien är en bonus.