Abron: Jo, jag skall köra senast 08:00 på fredag morgon. Skall till Märsta till 9e och vidare till Uppsala 13, för att därifrån åka hemmåt vid 15 tiden. Så det blir lugnt ! Ditt tempo lät bra !
Helg Ernest: Hmmmm Fanns inte där jag bodde, var bara Vårby som gällde. Synd det försvann, men det var väll som med ,,, minns jag inte vad karramellen hette, spetsat med nån sprit ? Gick att köpa på kiosken, vilket dj,, minne.... Nu har diskmaskinen slutat leva om, dax att inta bingen, förmodligen.....
Dj,, skönt med 3 ny points, i vart fall. Hoppas det kan komma fler på lördag....
Helg Ernest: 77,u tror ru de..... Nej för fa,,, måste ha varit tidigare, 72 kanske, i vart fall nere i Fjollträsk... 77 bodde jag i Timrå, fans fa,,, inga mellis då.....
Abron: Jo, 77 var jag 18 och den försvann när jag fyllt de. För vi testade att köpa Pilsner som fanns då, som numera ersatts av Folköl bara för att testa hur det smaka
Helg Ernest: Nu är det historia, nu är det Timrå IK som gäller, även om grav.... kan finnas till hands. Men som laget spelar nu, kan det gott räcka med en Cola eller en kopp kaffe på Route 66 i Tierp på hemvägen. Någon birra blir det inte på Globen, jag(vi) skall väll vara med supportrarna....
Världen är upp och ner: Brynäs farmarlag ligger tvåa medan hjältarna från Gävle ligger litegrann efter. Jag tror det är IT-bubblans fel, allting var bättre förut - förbjud datorer!
Abron: Är helt Ok för mig ! Fast jag riktar in mig på MAX i Uppsala. (Sen lunch) Sen kan man ju ta en slät kopp i Tönnebro. Men dom har Hiskliga "Neg..Chokladbollar" i Hagsta. Dom är nog större än en tennisboll. Skall du bo kvar på Quality på Globen ?
El Maco: Ja, det hade varit en syn de ! Men vi får väll komma in dit då ! Det är väll inte numrerade plattser , sektioner osv ? Har aldrig varit på Hockey i Globen, däremot på David Copperfield och Grammisgalan. Då var de f..n imig numrerade plattser
Helg Ernest: Platserna är numrerade. Be om att få en plats vid bortaklacken så kommer du rätt. Väl inne i globen kan du röra dig hyfsat fritt bland de rödvita vännerna.
Helg Ernest: Sure,,, Nu skall jag Hänga kläderna på en pinne i sovkajutan, drömma om att S/T kommer kl 0400, för en skön läsning om .....0-3, dunder å brak...
Helg Ernest: Men jag minns första kartan folkbärs, jag och en kompis skulle testa efter dom lyckliga åren med 3,6-viktprocent... Det var då jag gick över till vin...
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·