1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592048 inlägg · 6217 ämnen

SSK - Timrå IK 2008-10-09

« · 1072373 · » Till forumet

Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
lungan: OK. Bara att vänta på att Canal+ åtgärdar detta då.
Kommentera

Olle: TIK är förmodligen seriens sämsta lag f.n. Möjligen i konkurrens med Luleå...
Kommentera

Olle: Jasså är det Rådbjär idag!!! *suck* Han brukar ju blåsa på allt tycker jag..
Kommentera

mikenomad: Ja det är väl bara att konstatera. Åtminstone med den trupp man kan ställa på isen i dagsläget.

På min webtv har det för övrigt inte blivit 2-0 än.
Kommentera

verkar som att denna säsong blir bara skiiit för timrås del SUCK börjar tro att om TIK ens tar sig till slutspel så är det en STOR jävla bonus laget är för ungt och orutinerat alla dessa jävla onödiga utvisningarna visar ju på det iaf
2 - 0 kan dom visa moral och vända jag hoppas men tror inte riktigt på det
Kommentera

Som vanligt inge markering på bortre stolpen i BP.
Kommentera

powerTIK: Det är ju dock inte de unga och "orutinerade" spelarna som drar på sig de flesta utvisningarna...
Kommentera

powerTIK:

Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin.
Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu.
Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar.
Ja skit samma, det är historia det och nu är det upp till ledningen att slanta upp för backar som klarar tempot i elitserien.

Faaaaaaan !
Kommentera

Heleniz: Nej, sen kan det vara så i vissa lägen att dessa unga spelare går bort sig och dom äldre försöker "reparera" dessa missar. Då kan det hända att denna spelare blir utvisad pga att en annan spelare gått bort sig.

Det kan vara så, men jag tror inte det.
Kommentera

Olle: Jag har köpt bortakortet men det fungerar skandalöst dåligt man borde få pengarna tillbaka........
Kommentera

Tomas Skogs...

Forssa Timjå!
Kommentera

sweecook: Erixons?! I min tv så var det ett genialt sammarbete mellan Skogs och Hynning som la grunden.
Kommentera

Hej allesammans.

Vad skogstikigt det kan bli hörrni. Men visst är den där Skogs bra?
Kommentera

sweecook: Ett elitserielag kan inte ställa upp 6 juniorer (eller de som är jämförbara med juniorer) som ordinarie och förvänta sig att man ska vinna matcher. Inte dessa juniorer iaf. Tror du verkligen Hahl hade gjort varken till eller ifrån i dagsläget?
Kommentera

Vi vänder i andra perren,hur det nu ska gå till...in med allt!
Kommentera

Man orkar inte ens bli förbannad längre. Det som är det värsta är att ledningen i Timrå inte verkar har lärt sig nånting av säsongen 05/06. Lär väl bli några panikvärvningar framåt jul som vanligt.....
Kommentera

nord: Ja det hoppas jag annars blir man jäkligt less på skiten. Men efetrsom de spelade som ett rövhål i första så va dela ändå inget att se
Kommentera

-Robban-: Personligen så hade jag önskat både pengarna tillbaka och den förbannade värdechecken. Det är mindre omständigt (och billigare) att ta på sig jackan, sticka ner på O'learys och ta två öl till matchen istället för att logga in på canal+ webtv och se matchen via datorn.
Kommentera

Ambroo: Ja, här med. Kan det vara TVn hans det är fel på?
Kommentera

sweecook: Intressanta teorier där i slutet ;)

Som sagt, det är inte Erixon utan Skogs. För det första hade Skogs världens chans att få ut pucken ur zon. Det fick han inte. 10 sekunder senare tappar han bort sig själv och markeringsspelet återigen denna säsong. 2-0.

1-0..........fint långpass. Dock så är det ju Skogs gubbe som kommer fri. Hua.
Kommentera

sweecook: "Ja gör man ingenting i ledningen så kommer detta att bli som en lavin.
Erixons agerande på 2-0 visar ju på ett ganska bra sätt hur hela laget agerar nu.
Nä om Nubben hade fått som han ville, så hade Challe fått 1 säsong som tränare och sedan Dahlén och då har nog fan Hahl också blivit kvar."

nu blev det som han ville nästan endå, han hade Challe ett år stack till Frölunda fick Ulf och tog med Hahl ;)
Kommentera

Blizzard: Det var väl ändå våran s.k (landslagsback) tomas skogs som var inne på 2-0 målet det var ju Hyning som fick försöka täcka upp stolpen men det ser inte bra ut det håller jag med om......
Kommentera

Woho, Bolibompa =)

Var det snyggt?
Kommentera

2-1 ett stort grattis till Anton Lander
Kommentera

ANTON LANDER
Kommentera

Heleniz: Förmodligen ingen som sett(?)
Kommentera

Som någon sa efter förra matchen, Challe kan bara inte spela Sundh, Axelsson och Andersson i PP, dom är det kallaste offensivt som vi har.

Se bara hur det blir när man spelar Lander och Pääjärvi! Dom killarna har iaf lite känsla i handlederna. Istället för att sätta dom på bänken när man skall toppa så ska dom ju spela konstant.
Kommentera

Hoppas det ger lite energi nu och att dom kan hänga in en balja till av bara farten..
Kommentera

Fan skamligt att Billibompa kjedjan ska behöva bära laget, när det finns 200´ killar i laget...justa ja han är ju skadad...IGEN! Härligt young boys!!!
Kommentera

YESSSSS!!!!
Kommentera

j.andersson 2-2
Kommentera

Bra Bagarn! Nu jävlar vänder trenden :)
Kommentera

Heleniz: Bilden frös när Pääjärvi bröt in på vänsterkanten, i nästa ruta så är bilden fryst med Lander framför mål och pucken fastnaglad i krysset...just den bilden såg ganska vacker ut.

Och där fick jag äta upp mina ord direkt! Såg ut som ett lite billigt mål från bagarns lina.
Kommentera

Suzuki2: Det går fort nu...som en GSX-R
Kommentera

MB: hahaha...precis!!! GSX 1000 R!!! ;o)
Kommentera

Blizzard:
Ja men i fel lag....typ !
Men alltså....tog dom amfetamin i paus ?
Och visst måste väl alla som ser matchen inse att backarna är som koner på isen ?
Kommentera

Blizzard:
Ja men i fel lag....typ !
Men alltså....tog dom amfetamin i paus ?
Och visst måste väl alla som ser matchen inse att backarna är som koner på isen ?
Kommentera

kollar matchen på säsongskortet och kommentatorn är riktigt riktigt dålig bara så ni vet
Kommentera

Strax över 3200 i publiken. Det känns väl så där...
Kommentera

nord: Ja inte fan gjorde dem de i andra
Kommentera

Okej, kommer in lite val sent, har missat matchen tills nu, hur har matchen varit hittills?
Kommentera

saasta: Jag har också missat bilder, men av det jag uppfattat så verkar Skogs vara en dominant i försvaret.
Kommentera

sweecook: Svårt att säga vad dem åt man få ju inte se så mycket dyng canal plus alltså blir de inte bättre då blir man tusan sur
Kommentera

saasta: fråga inte du kommer ändå bara få höra gnäll...
Kommentera

bäver: Ajda, it's that bad huh.. :/
Kommentera

bäver:

Klart som tusan man gnäller när det ser ut som det gör, och har gjort tre matcher i rad innan denna.

Försvarspelet och power play är ju RUGGIGT dåligt.....nån sa här att Skogs är dominant i försvarsspelet, ja det säger ju allt det !
Kommentera

sweecook: Det säger möjligen att han kanske äntligen presterar vad som förväntas av honom.
Kommentera

saasta: ssk snurrade som fan i första men sen har TIK hostat upp sig, det blir bra detta här för Wandell ska visa polarna från förr va han går för
Kommentera

sweecook: Herregud. Frella var ironisk.
Kommentera

Kan någon verifiera att Pääjärvi assisterade till 2-2 målet?! (hade bara radion igång under andra perren).
Kommentera

« · 1072373 · »