1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588908 inlägg · 6217 ämnen

STARKT av TIMRÅ !!

« · 164439 Till forumet

STARKT av TIMRÅ !!
Kanonbra att ta en poäng i Scandinavium !

HV - Torsk !!

FBK - TORSK !!

TIK - 1 Poäng !!!

Vi kryper närmare och närmare !!

TIMRÅ IK 4 Ever !!!
Kommentera

Sv: STARKT av TIMRÅ !!
Har nyss fått ett samtal från Götet. Enligt vissa supportrar som varit och tittat på matchen så ska Frölunda vara glada över de två poängen. Visst vann VF skotten överlägset men det speglade inte riktigt matchbilden, allt enligt signaturen "gud" m,fl.

Själv så blev jag tvungen att fråga "gud" både en och två gånger om han visste hur mycket vi hade förlorat skotten med i matchen? Jorå det hade han full koll på, och enligt honom så var det bara ovanligt mycket ströskott från höger och vänster som VF producerade. Timrå spelade en bländande hockey ikväll och blir att räkna med även i fortsättningen.

Delar utav Frölundapubliken var mäkta imponerade utav Timrås framfart i Kålleseum ikväll. Det vi också diskuterade var straffen som enligt oss självklart skulle ha skjutits utav Gunno. Men men det är lätt att vara efterklok och Kent-Anders hade säkert full koll som vanligt.
Kommentera

mike66: låt mig gissa vilka "vissa supportrar" är :-)
Kommentera

danoj:

Jo jag måste ha låtit väldigt skeptisk när jag frågade gud om han visste hur mycket skottstatistiken blev i matchen. Men han var benhård i sin argumentering över att Frölunda skulle vara mycket nöjda över de två poängen ikväll.

Med skottstatistik vinner man inga matcher, vi vann den mot er förra säsongen ner i Kålleseum, men förlorade då matchen med hela 4-1.

Jag litar på de goa TIK-gubbarna nere i Götet att Timrå IK verkligen spelade bländande hockey ikväll.

Grattis förresten till de två pinnarna....
Kommentera

mike66: Men det var ingen dålig straff... inte som det såg ut på sporten...
Kommentera

mike66: tackar!
Jo det är kul att TIK pekar lång näsa åt alla experter, ser ju mycket hellre er i scandinavium än Bök & Stök (malmö) som kommer på torsdag.
Är fortf lite skeptisk till GUD's rapport, får avvakta MoK också och se vad han säger. :-)
Kommentera

danoj: Det är lika bra du erkänner nu in för oss alla.
Visst är du en smyg TIK supporter ?
Du var den ända som ställde upp och försvarde Timrå mot fula påhopp på TV4 också. Där gjorde du ett kanon jobb, förresten.
Kommentera

Helg Ernest:

Inte ett ljud om seriefinalen på TV4-sporten. Inte en bildsekvens. Kort sagt Ingenting.

Dags för bombning igen eller?
Kommentera

Helg Ernest: hehe, nja, låt oss säga såhär, om jag hade fått välja vilka lag som hade fått tillbringa sin tid i stundande kvalserie, så tillhör inte timrå ett av dom lagen :-)
Kommentera

mike66: Tagga ner....! Ny match på torsdag.
Kommentera

mike66: som vanligt visade SVT den rätta klassen och visade sammandrag från VF-TIK, tv4 visade en butter mats weiderståhl, Bravo TV4!!

*golfapplåd*
Kommentera

mike66: Det verkar så, på 2an visade dom allt .
Vad säger ni, skall vi göra en räd ?

Länken + Forum & Chatt > sporten på tv4
Kommentera

mike66: är du galen inte kan man nämna ett bottenlag som Timrå IK i media nu får du juh ta och skärpa dig lite va..
Kommentera

Frisco:

Vaddå ny match på torsdag? Om inte jag missminner mig så är det ju MoDo vi möter. Blir väl inte mycket till match kan jag tänka. Tre snabba av Styfen i första perren, sedan är det klart.
Kommentera

jag tycker att TV4 & SVT skulle kunna sammarbeta..dom vet att dom flesta kollar först på svt på det magiska klockslaget 21:50 sedan på 4:an.. om dom nu vet detta kanske dom skulle kunna göra upp så att om t.ex svt tog upp LHC-MIF så tar TV4 upp Frölunda-TIK
Kommentera

dr-nix:

Ja jag får be så mycket om ursäkt för mitt fula påhopp på allas våran älskade TV4-sporten.

J-la sopkanal. Ett gäng "farmare" är vad dom är.

Heja Inger!
Kommentera

mike66: Stor skillnad numera på er Timråsupportrar. Förra säsongen skrevs det email till TV att de inte skulle visa nånting från TIKs matcher och i år. I år gnälls det så fort inslagen är kortare än 10 minuter. Det är humor. Välkommen till match på torsdag.
Kommentera

danoj: Nu är det din tur ! (TV4a)
Kommentera

Helg Ernest: lätt
Kommentera

danoj: Mike66: Snuggt jobbat !
Inga fler som velat se målen ?

Länken+ Forum & Chatt > Sporten på TV4a
Kommentera

Jag var så exalterad att jag glömde länken
Kommentera

Frisco:

Nu har jag varit in och skällt utav mig på (farm)arligan i TV-sport. Hörrududu, ifjol så mailbombade vi allt och alla om precis allt vi kom på. Utan pardon, raka puckar som svängde för tidigt så att säga. Jag skickade t o m på Wennerholm och Anrell ett och annat mindre begåvat mäjl. Det är humor om något.

Dessutom fick väl både C+ och Canal Digital ett antal mäjl för att det inte sändes Timråmatcher jämt och ständigt i tv-rutan. Helst då dygnet runt om man nu skulle kunna bli helt nöjd. Men det blir man aldrig. Mycket vill ha mer vet du väl.

Timrå IK åt alla ska det skalla.
Kommentera

mike66: Då har vi i våra besökslista "Ej inloggad " som varit och kolla klubbtillhörighet i morgon ( c :
Kommentera

mike66: Själv tycker jag att det visas för lite isracing i TV.
Kommentera

Frisco: Bara att göra sig hörd ! Vi har fått TV4 att bli mer opartiska.
Varför skulle inte ni kunna få mer isracing ? Men det kommer säkert, för folk i Hallstahammar klagade på för lite Speedway och jag tror dom lyckades ?
Kommentera

Frisco:

Helst då med Njurundatjurarna i första hand tycker jag. Skulle vara ett trevligt inslag i den annars så trista och gråa ES-lunken.

Vem f-n är Posa?
Kommentera

« · 164439