1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590534 inlägg · 6216 ämnen

Stöld?

« · 251918 Till forumet

Stöld?
Angående texten där uppe(Welcome to hell) vill jag påminna om att det inte var Timrå som kom på det direkt.En ev banderol stöld?
Tänker då på att jag har sett en sådan banderol i AIK klacken i fotboll.Vad ska Kapanen göra mot domarn idag då må tro?
Det har ju varit vatten och fuck you teceken hittills.
Kommentera

Sv: Stöld?
Nike89: Ett hett tips, han säger:

Tjenare Lärking... Var du på Synsam i går eller? Aha, jag tänkte väl det, då går det bättre i dag då?
Kommentera

Nike89: Har IFSH kommit igång med sommarträningen än??
Kommentera

......nääee just det ni har ju inga spelare kvar, de verkar vara många på väg bort.
Kommentera

Nike89: Kom på det? En sådan banderoll känns inte direkt unik. Jag såg en själv när jag ryckte in i lumpen och det hängde en över halva kasernen, och då var det inga aikare inblandade.
Kommentera

Gone: Du snackar ju med "Brainy man"!
Kommentera

Gone: Vanligt förekommande bl a på turkiska fotbollsarenor.
Kommentera

Red Rocker:Försöker du prata bort ämnet eller?Annars finns det ett klotter vid en tunnel i Ljustadalen som det står så på.
Kommentera

Los Lobos:Ja just det Polens klack har ju haft en sådan.Jävla rasistiska fans annars.Tänker på Polen då.
Kommentera

Nike89: Japp, jag försöker komma bort från ämnet *hmmm* vad pratar vi om!?!?!?

Annars kan jag säga att det är sällan jag springer omkring i tunnlarna i Ljustadalen, men vem vet kanske en semester tripp till ljustadalens tunnel system till sommaren.
Kommentera

« · 251918