gud: Du verkar vara insatt trots att du bor så långt bort och jag tänkte fråga ifall någon här har all matchfakta från varje match. För jag hade tänkt att skriva om supportermatchen på min presenation och göra en tabell över vem som gjort flest mål genom tiderna. Det jag behöver är alla målgörare och helst utvisningsmin från varje match.
Må Djävulen gnaga sig in i din benmärg!
Märker du inte att det lyser igenom att du helst av allt så här i juletider önskar dej en ordinarie plats i Sundsvall Fans supporterlag?
Du smyger ut när det är mörkt, uppsöker en gammal gisten uterink, krälar ut i mittcirkeln, ställer dej på knä och ber till din namne; -Oh gode Gud, låt mej bara få spela ett byte i det Blå Laget, känna segerns sötma och Wiklunds stöd som coach.
Gå där nere i ditt dis och regnrusksväder och ångra bittert att du inte står på isen i Gärdehov i morgon klockan 13 i blå matchtröja, lyssna på nationalsången och vänta på att få höra ditt namn i högtalarna när det är dags för line-up.
Slutligen hoppas jag att loppor från tusentals kameler må hemsöka dina armhålor!