1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590980 inlägg · 6217 ämnen

Supportermatchen

« · 40515 · » Till forumet

Sv: Supportermatchen
Du skall vinka vid rätt tillfälle, när Hardy eller hans kompisar ser.
Kände jag karln skulle jag tipsa, då kan du nog packa trunken till Saltsjöbaden!
Kommentera

Moverare:
Du har ju lite humor ibland iaf..hahaha...

Rådbjer:
Din svikare...
Kommentera

mike66: Det är bara för att gud inte var med på bild, skylla på frugan o busschauffören, ja jag säger då det!! :)
Kommentera

Ingen hade varit gladare än jag om vi hade fått med några tjejer i laget men som sagt, den här gången blev det inga.
Till nästa match kan vi sikta på att ha en "ladies line" i vardera lag som bara matchas mot varandra, det skulle vara skitkul.

Ok, somliga av oss är "lätt" fläskiga men vi är goa gubbar, jag lovar.

Tycker nog för egen del att en match per säsong räcker gott, för att inte ta udden av det hela. Vi har just nu glädjen att få uppleva nyhetens behag men om vi ska få det till en långvarig tradition så får vi allt bromsa lite.
En match per säsong och den läggs till mellandagarna, det är mitt förslag.
Kommentera

Moverare: Du såg så jävlig ut på matchen att till o med måsarna flög upp o ner för att slippa se dig! Där fick du, bättre än en kram mot sargen!
Kommentera

rådbjer:
Ja han kommer nog upp om det skulle bli en till suppmatch, men är man med i Lilla Fridolf klubben så är man...Ähh ska va snäll med han nu när han gått och lagt sig och inte kan försvara sig...Jaja nu fattar jag du gillar Härnösand du rådbjer ;)
Kommentera

mike66: Skitkul. :)
Kommentera

Men skit i den där supportermatchen nu pajasjippo.Det finns faktist en elitserie om ni glömnt det.Man blir ganska trött på att se alla dessa inlägg om den då den inte betyder ett skit.BÖRJA KRIGA NU TIMRÅ OCH SLUTA VIK NER ER KROSSA GNAGGET!!
Kommentera

Yzerman: Varför ska man inte få ha kul o glädjas o glömma sin sorger o besvär för en stund? Tråkmåns! :(
Kommentera

Inte betyder ett skit ? den betydde nånting för 355 åskådare .. dagbladet .. sundsvalls tidning .. 2 lag .. några tränare ...

Är det ointressant .. läs inte dom inläggen .. ingen tvingar dig ..
Kommentera

Yzerman:
Kasta inte glas i stenhus..Och inte sten i glashus..Det var en höjdare som vi alla supportrar fick uppleva och vi ska fortsätta att gnata på om denna suppmatch...Enda glädjen på en annars så miserabel hockeysäsong..Och i morgon så står vi där igen och ser AIK råttorna krossas och allt är som vanligt...FORZA TIMRÅ IK är dom bästa....
Kommentera

Yzerman var förmodligen en av olyckskorparna som aldrig trodde
på idén om en Supportermatch. När han väl insåg att han haft fel
var det försent. han fick inte plats i laget och är av naturliga och
fullt förståeliga skäl kinkig.

mike66: Klart jag har humor, jag spelar ju hockey.

Olgas furir: Luktar du fisk eller, jag menar, varför har du med dig
fiskmåsar när du går på hockey?
Kommentera

Fisklukten var obefintlig, speciellt som man besöktye kattlådan.
Måsar är och förblir oberäkneliga, det må väl du veta!
Kommentera

Olgas furir: Jag vet väldigt lite om måsar i allmänhet och ännu
mindre om deras påstådda oberäknelighet.
Kommentera

Är det nån som är intresserad av utskrift på Supporterlaget från TIK-031 sidan. Det är fränt med den gula isen.
Jag tar med mej några ikväll om nån vill ha.
Kommentera

Rätt fränt lagfotot på 031 sidan, om man sitter och studerar det, Smokey påminner mycket om Ed Ward, då han är huve längre än alla anndra, men sedan slutade likheten, Ward är ju forwad, (thi rimar ju)
Kommentera

lag fotot på oss från supporter matchen?????
Kommentera

jag längtar redan efter en returmatch här i ladan.
hoppas den kommer snart...

skulle gärna vilja se att sundsvallarna också har med några tjejer i deras lag så det blir lite jämnare.
Kommentera

Friskan: Du får nog ta med dig många utskrifter av lagfotot. Jag vet att jag vill ha en bild iaf...

Jag: Vissa försökte förmodligen att psyka dig under matchen. Det är absolut inget du ska ta åt dig utav. Glöm att det någonsin hände.
Jag har inte hört något nedlåtande om tjejer och hockey från någon under alla sk träningspass eller under matchen. Människor med fördomar är inget man ska bry sig om.
Kommentera

Sundsvallarna har väl bara ett kön det var väl därför det bara va killar
Kommentera

Redwhite: ja det verkar så. men hoppas att dom tar med tjejer till returmatchen...
Kommentera

turbolucidor: då får dom väl hämta tjejer ifrån lettland
Kommentera

ja det kan dom ju göra vore en bra idé......

hoppas att dom som bestämmer inför matchen gör en regel så att båda lagen ställer upp med en tjejfemma som möter varandra..

tycker även att ALLA brudar som var med i supp matchen ska ha en jätte elogé....
Kommentera

Jo den regel skulle dom nog ta och skapa för att sundsvall var ju J-vligt fega
Kommentera

nja fega var dom väl inte eller?
det kanske inte ville vara med några tjejer och spela matchen..

det kan ju vara så också
Kommentera

tror säkert att tjejer ville vara med men att dom inte ville ha med dom
Kommentera

det är ju inte säkert eller...

vi kommer nog aldrig få veta det...
Kommentera

tror intejag heller om sundsvall inte har tjejer med nästa match ska jag F-sa ihjäl dom
Kommentera

som jag sa tidigare så får vi hoppas på regeln en tjejfemma i varje lag...
Kommentera

jo man kan bara sitta och hoppas
Kommentera

Redwhite & turbo: Mats Edström skrev igår kväll bl a:
"Ingen hade varit gladare än jag om vi hade fått med några tjejer i laget men som sagt, den här gången blev det inga.
Till nästa match kan vi sikta på att ha en "ladies line" i vardera lag som bara matchas mot varandra, det skulle vara skitkul".

Så visst ser det hoppfullt ut.
Kommentera

ja det skulle vara roligt att se det,,,,,
Kommentera

jo visst men har dom ingen ''Ladies Line'' så f-ser jag ihjäl dom hehe
Kommentera

En tjejfemma i vardera laget låter som en fin tanke, men det kanske inte går att fixa i praktiken. Sedan att sätta det som en regel tycker jag inte alls låter bra!

Jag vill tacka ALLA spelare i matchen ska ha ett jättetack för att de gjorde hela evenemanget verkligt, oavsett kön.
Kommentera

okej kanske inte en hel femmer men några tjejer tycker jag borde vara med i matchen så det blir rättvist.
Kommentera

turbo: Prexis som du säjer
Kommentera

Vill tjejer vara med så ska de självklart få det. Men hur ska vi göra
om inga tjejer hör av sig och vill vara med, tvinga några?
Ni har fler supportrar, och rimligtvis fler tjejer som vill och kan spela
ishockey.
Det viktigaste är att det är supportrar till respektive lag som spelar,
oavsett kön, ålder eller duktighet.
Att börja kvotera in folk på det ena eller andra sättet utifrån
specifika egenskaper är inte rimligt.
Ska folk som spelade i lördags inte få vara med nästa gång för att
de inte uppfyller kraven, nämligen rätt kön, eller om man så vill, fel
kön.
Kommentera

Varför ligger det inga bilder från matchen på våran sida för????
Kommentera

GuRRa: I Sudsvall har dom Blåbärstippen...
Timrås supportersida har syster yster 031 för förvaring av visst material;-)
Kommentera

Jag gick nu igenom en kasse som är sedan supportermatchen .. de som blev utan ägare är : En tröja, samt en vattenflaska .. hör av er om ni känner att ni saknar nåt
Kommentera

Ahhh äntligen hittade jag rätt tråd efter att fått backa 100 sidor i gb:n....
HH: Själv så har jag ju sagt att jag är öppen för förslag och är villig att ta över ismaskinskörningen för ett år då, mer känner jag mig inte motiverad till att som 35 åring träna så hårt med quigong och grejer med storpojkarn....

Smokey:
Förlåt att jag inte har gett dig cred för din underbara smörpassning på min Magnum 9944:s blad, jag nästan skäms..! Bara nästan jag är ju en lallande fåne och dom kan inte skämmas..Läs också Smokey the mans lysande krönika om suppmatchen på TIK031´s hemsida......Länk som följer..

250kg:
Du är ingen Lallande Fåne du inte...Men oj så fel du har i ditt resonemang....Stand up and fight like a man...VÄGRA KVAL..Ett tips: Gå in på de lallande fånarnas profil och prova Berömmaskinen alla ni som tvekar om ett medlemsskap....
Kommentera

mike66: Som jag har testat denna berömmarmamaskin. Du skulle bara veta!!!!!
En idiot, en besserwisser, en som kan ge beröm, en som kan ta kritik det är jag. Så varför ska jag samla mig till skaran "lallande fånar" där ord som negativ kritik inte existerar. Jag vill gärna ifrågasätta saker när det inte är som det ska och det får man inte i er klubb!?
Det går inte att bara vara positiv i all evighet. Sån är jag- förlåt om jag gör dig ledsen............

Men jag älskar Timrå Ik alltid alltid alltid!!
Kommentera

250kg:
Vad jag menade var bara att om killarna i vissa situationer skulle tänka i de banorna om att kvalserien redan var som gjuten för dom så skulle vi inte behöva spela klart serien...Jag tror nog du fattar vad jag menar....Jag förstår också vad du menar och det är väl så det ska va lite blandad kompott.

Hade nog inte heller räknat med att lyckas värva över dig heller, är lite tomt i kassan så här efter alla julnyförvärv och med tanke på vad du står i för värde så får det vara.....Du är den du är du 250 och fortsätt med det du.....Och som sagt en TIK:are går aldrig ensam....
Kommentera

Go morgon..Skulle vilja ha in spelarpresentationer på dom som var med på suppmatchen, frågorna kommer här:

Född: 19??-??-??
Nationalitet: ?
Position: ?
Skjuter: ?
Tröjnummer: ?
Längd/Vikt: 1?? cm/?? kg
Säsonger i supporterlaget: 1
Moderklubb: ?
Tidigare klubbar: ?
Landskamper: ?
Meriter: ?
Draftad: ?.

Har börjat lite smått och fått in en del, mike66,HH,Frella,Skarin,actionleif,Smokey,mm. Gå gärna in och kika på hjältarna..
Skicka mig ett mess och svara på frågorna..Tack på förhand...
Kommentera

Go morgon..Skulle vilja ha in spelarpresentationer på dom som var med på suppmatchen, Har fått in en del men det är många kvar.. frågorna kommer här:

Född: 19??-??-??
Nationalitet: ?
Position: ?
Skjuter: ?
Tröjnummer: ?
Längd/Vikt: 1?? cm/?? kg
Säsonger i supporterlaget: 1
Moderklubb: ?
Tidigare klubbar: ?
Landskamper: ?
Meriter: ?
Draftad: ?.

Gå gärna in och kika på hjältarna..
Skicka mig ett mess och svara på frågorna..Tack på förhand...
Kommentera

Mike66:
Perfekt med klicka på huvuderna på lagbilden så man får nyttig info om spelarna som var med,,,,,,,,,
Kommentera

HH:
Ja det blir bra det här, men jag vill ha in mer presentationer börjar att få abstinens...Kom igen nu ni som var med och lirade....
Kommentera

Angående bilden på supporterlaget...

# Actionleif ser coolast ut...!

# Har sett en bild av Red Eagles tidigare, men då var han mörkhårig... Kan detta stämma, Jag??? Verkar mystiskt...

# De som saknar namn, saknar de även signatur på Hockeysnack...?
Kommentera

Hemp: Det stämmer att det är han , han byter hårfärg ofta han...
Kommentera

DJ Hemp:
Vet ej om dom brukar vara ute på HS skulle vara kul och få lägga in alla som var med eller åtminstone få med nicket på dom. Och kan man stå ut med publiciteten och kändisskapet som detta med supportermatchen har gett en, så vågar man säkert ställa upp på TIK031´s hemsida också, allt för att bjuda på sig själv....en TIK:are går aldrig ensam....

Anledningen till att actionleif ser coolast ut är att han har riktiga Räägger pollissar...Lite likt Ronny & Ragge måste jag säga...Hohoooo
Kommentera

« · 40515 · »