roan: Är det ett *mjölktåg* som tar er hem till Timrå??? Vad jag vet så skall man ju kunna köra ett X-2000 upp Timrå på drygt 3,30......eller skall tåget gå via Sala-Gävle hem???
(Jobbar nämligen på SJ och har kört många många ggr sträckan Timrå/Sundsvall med X-2000)
kalle i stan: Du har så rätt att det tar 3.30 när det går efter turlista. Men vi får rätta oss efter dom andra Tågen för vi går utanför turlistan. Men om du har Bra kontakter med någon på SJ så kan du fråga om om vi får åka före dom som åker efter turlistan
roan: Va jag vet så går det väldigt *lite* tåg en lör/söndag natt mellan S-holm-S-vall......Nu är det ju inte SJ som sköter om tågen på spåren....vi kör dom bara det är Banverket/Tågtrafikledning som ser till att tågen får *grönt* i alla signaler!
kungsbacka: Tänk på vad Pastor Johansson predikar: Ödmjukhet! Hur stor del av skridskorna tycker du att vi behöver ställa ut på isen, jag menar i procent?
PS: glöm aldrig att gå in på Brünäs gästbok då och då! Vi är fortfarande goda supporters..; )
och vi har 3 olika rätter att välja på