1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591049 inlägg · 6217 ämnen

Timrå-Boden

« · 73156 Till forumet

Sv: Timrå-Boden
rådbjer: Jo, det är sant... men det är ju bara ett fråga av ordval... älskar mindre låter bättre än att hata... Säger du: -Alltså dessa bankomatköer älskar jag mindre... Det är inte själva orden i sig som är hemska, bara värderingen bakom dem...

Men jag ångrar att jag skrek det och ska och tycker oxå att andra inte ska sjunga hata nåt mer även om det nästan var befogat för Boden-spelarna uppträdde inte vackert, skrev själv en liten klumpig rubrik svenskafans som jag idag fått mkt skit för, oxå något jag nu ångar... Tycker dock att "Ge dem en kram ramsan är bäst till det sammanhanget synd att nästan inga vill häng på på den...
Kommentera

mike: vadå löjla mig???
Jag är het, jag är taggad o jag kommer att rocka fett i min nya dräkt:: MODO Hockey!!!!!!!!!!

Nä´rå bara jojka!!! :))

Vi får se ifall vi syns om inte imorgon så på FREDAGKVÄLL!
"Stone cold sober, stone cold sweat!"
Kommentera

Jimmy: Det är lätt att vara efterklok :)

Men det som är gjort är gjort o det kan man inte ändra på men man kan be om ursäkt! o det har du ju gjort nu!

Tycker inte själv att man ska skrika "hataramsor" finns andra som tar värre, faktiskt!

Låt andra lag skrika det , vi behöver inte sänka oss till deras nivå.
Vi är för bra för det! :))

Men Boden var inte snygga det var nära för mig också, mest för #20 skull!
Men nära skjuter man ingen hare!
Kommentera

dr Dängroth: Rocky är kult!!!

Hur mycket skit o smällar han än får så RESER han sig o KNOCKAR motståndet!!!!!!

En fråga: Vad tror ni TIK o ROCKY har gemensamt i detta???

Jo bägge reser sig o smiskar upp motståndet, när det som mest behövs!

There is no tomorrow!!
Kommentera

rådbjer:
"Lodisen från mörkret" (Rocky 1) Hade jag varit på bättre humör så skulle du fått svar på tal. Och apropå nära skjuter man ingen hare så vill jag bara tillägga "men älgen brevé" !

Ville bara bräcka utav din svit på raka inlägg!

Go natt så syns vi i möra!

Krossa Bofors!

"Lär dig krypa, lär dig gå, lär dig hata AIK"!
Kommentera

mike eller nån annan, mike ska ju nanna kudden nu: Vad är rekordet? ska sätta det inatt isåfall:))
Kommentera

8 på raken tror jag! Ska du försöka slå det så ska jag sitta och vaka hela natten lång!

F-n vilken jobbig natt det kommer att bli!

rådbjer stod för nära oss igår!

Krossa Bofors!
Kommentera

Ang. hatramsor.
Det är ju så att väldigt många hockeyälskare lever sig in i matcherna. Och i "stridens" hetta när motståndarlagen går in för att spela fult och kanske t.o.m. skada våra spelare så är det naturligt, som jag ser det, att visa vårt missnöje. Helt klart.
Kommentera

Skarin. Visst di har rätt men jag tycker man kan använda andra ramsor tex älska Boden osv :))
Kommentera

Skarin: ller den med Piteås farmarlag!! Den var mycket bra :))
Kommentera

Skarin: Helt riktigt! När pucken släpps då är det tillåtet att bua ut sina motståndare, oavsett vilka det är. För när väl matchen är igång så är det hjärnornas krig och i krig är allt tillåtet (nästan) i vartfall, ja bortsett myntinkastning då men det e ju så självklart att det (nästan) är löjligt att påpeka. När matchen väl är slut och adrenalinet är slut och pulsen är normal igen så tycker jag man ska kunna ta i hand eller växla ett par ord men nån spelare/ledare i respektive motståndarlag. Jag menar det e ju trots allt bara människor det oxå.

Det gäller att skilja på två vitt skilda saker - "on the ice" o det privata.

TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!
Kommentera

« · 73156