Jag har så många olästa brev nu att jag inte orkar... Men när jag är redo för uppgiften lär jag nog såväl läsa som besvara breven... Jag befinner mig på en till synes oändlig ökenvandring, förstår du...
Kapanen har en klart godkänd räddningsprocent på 93,3% idag. Man kan ju hoppas att det höjer hans snitt på 80% en aning, som inte är så värst imponerande.
Lite kuriosa. En mig närstående lyckades byta till sig Jens hockeyhandskar i utbyte mot en TIK Beppe-hatt efter segern mot Nyköping. På grund av odören efter en säsongs användande hamnade handskarna i källaren. En ligger fortfarande kvar. Tänk att de två sista vintrarna har vi inte haft besök av några små möss i källaren. Ett tips till Anticimex. Antar att det gäller för mycken välanvänd sportutrutsning.
Ökenvandringen består inte av de 29 olästa breven, ökenvandringen utgörs av det kaos till liv jag lever... Jag vill vänta med att läsa och besvara breven tills jag är i någorlunda balans, annars blir det fel, fel, fel...
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.