Kattgubben: Ja men han har spelat en halv match på vadå? 2-3 månader? Det är klart att han släpper in dom där varenda jävla dag i veckan då. Iskallt perra! Jävligt otacksamt att ställa Åkerlund i målet idag.
Ambroo: Ja herregud. Skicka Perra innan kvalserien. Helt obegripligt hur dålig vårt tränarpar är att känna av spelarna. Bara att sätta in Åkerlund idag får mig förbannad. PW måste vara sjuk, något annat finns inte. Men det värsta av allt: helvete vad dåligt det här laget är. Det är skrämmande.
Mackelito: Ja det är klart att det är godnatt. Vafan vi kommer att tvingas till kval tack vare en enskild jävla spelare som sänker klubben. In med vem som helst på hans plats!
Kattgubben: Men det är ju bara Jokelas mål! Jag blir så förtvivlad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Han sänker ju klubben på egen hand och perra vägrar att bänka förrädaren!
Det är så deprimerande att se detta Timrålag, Inget spelsystem, målvakter som måste vara klara för psyk vilken sekund som helst, försvarsspel med kolan och Jokela som spetsar, anfallsspel som får kovlands forwards att framstå som genier och som grädde på moset tränare som ser ut som om dom vill hellre vara i Libyen än i Timrås bås. Nä, fy sjutton för detta pinsamma uppträdande. Tack Tomas Johansson och Linkan för att Ni gett oss denna skit.
Mathias: Nej du har helt rätt... att få hävda sig, gaffla och vara "stor på sig"... Det kan man hålls med någonannastans... JAG tänker inte gå på TIK-AIK matcher
Det här ser ju helt kört ut. Onödiga utvisningar och normal effektivitet. Sedan ett par "här, ta pucken...du får göra mål om du vill" och sedan är det god natt.
MrsEye: Man kan faktiskt undra.. är det innehållet på sportbaren (och innerfickan i jackan) de är ute efter eller HOCKEY?! VARFÖR går man på hockeymatch och blir så sint så man måste börja slåss eller bete sig som ett svin?
MrsEye: Du är inte ensam om att få problem med humöret... Valde att stanna hemma då jag fått mina aningar om hur det skulle se ut både på isen och på läktaren... Tro mig jag är tacksam för det, för snart åker något ut genom fönstret istället!
Hur i hela helvete kan man ge bort så enkla mål i match efter match? Lundmarks ingripande tillsammans med vem det nu var, är så otroligt förbannad uselt. Det ska inte se ut så här på den här nivån...
MrsEye: Åsså de där satans AIK-mupparna som inte kan hålla sig i skinnet! Usch va jag är på dåligt humör nu... får nog hämta en öl å lugna ner nerverna lite ;)
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·