timråhjärta: Ja eller hur? Det sätter säkerligen kronan på verket om man börjar veva på läktaren med ett gäng apor. Nej man måste kunna visa klass på något plan, även om laget på isen inte bidrar till något i det ämnet.
Hälge: Att spärra av med plastband visar vilken amatörnivå denna klubb befinner sig på. Skulle inte förvåna mig om T. Johansson kommenterar det med " vad är problemet, ingen har ju dött"
RocknRolf2: Självinsikt är att jag kräver av honom. Självinsikt att kliva åt sidan och bryta sitt kontrakt. Kanske i senaste laget just nu, det skulle ha hänt för 2 månader sedan, nu förväntar jag mig att det ser efter den här säsongens slut.
Kattgubben: Vi hade en plan på att äta på arenan ikväll.. för platser fanns kvar (konstigt....) Men avstod, sist firade vi bröllopsdag med att se timrå förlora med 1-4.... IDag avstod vi för att AIK supportrarna avskräcker... VANSINNIGT! Hoppas nu på en reducering SNART SNART SNART
VI är Timrå å vi ger aldrig upp.... eller? Snälla nån, jag har envetet och tjurigt ändock hejjat på TIK hela denna tunga tid och jag TROR ju på slutspel elle ri vart fall, att de hamnar i neutral zon...
ÖstrandsNisse: Man ger bort allt. Man är inte intresserad av att spela hockey. Såg du på AIKs kontring där man kommer 3-1 först? Två timråspelare jobbar i kapp och ställer sig på LINJE?
Usch fy fan! Var är min skämskudde? Ingen buar och ingen skriker i båset. Det som jag tror gör mig mest irriterad är att spelarna fullständigt skiter i att det finns tusentals fans som brinner för det här och lider otroligt men själv är dom inte ens intresserad av att spela.
Perras analytiska kommentar efter att förlusten i kvalserien är klar och vi är ur. - Pöjkera skjuter inte puckera i mål, annars är jag nöjd med alla, speciellt Åkerlund, Jokela och karlsson. Nu far jag hem till Värmland med mina pengera och önskar klubben lycke till nästa år.
RocknRolf2: Lander måste sluta skjuta, han är iskall. Han ska inte ha pucken mer, han får jobba med kroppen istället.
Det är fantastiskt synd att det är Halonen som får pucken köksvägen för den enda spelaren på isen som inte hinner överlista fasths otroligt sega förflyttning är just Halonen.
liston: Jag hoppas verklogen att Du har rätt att vi är kvar nästa år, men just nu är jag så deppad över denna skit att jag skulle kunna sälja både bilen, stuga och golfklubborna för en femma. Kolla även på Jimmys rapportering hans svar på en fråga 6:16. Vi är inte ensamma i vår kritik, den måste leda till något bara.
Kan inte nån bara råskälla ut hela laget och strypa lönerna!? Det här är bara för uselt! Känns som att laget totalt skiter i om de vinner eller inte! :( Finns ingen antydan till inställning alls...
Jag har inte trott det förr men nu tror jag det blir KS... å det svider! :(
Kattgubben: spelar vi så här då åker vi ur, utan tvekan. Spelarna bryr sig inte om vilken serie dom spelar i, jag tycker inte ens att det ser ut som att dom bryr sig om vilket lag dom spelare i eller ATT dom faktiskt spelar.
Olle: Näe, det kanske är lika bra att åka ur och börjar bygga om med en bas som består av egna juniorspelare, så man kan lita på att de åtminstone bryr sig om Timrå IK.
Kattgubben: Det var väl på ett djävulskt sätt vi baxar oss till kvalserien. Vi får knö oss med goa gubbar :-) Det är inte lätt, ty många är lagen som drabbas av uselhet so fort dom går upp på plats 8:a. Allvarligt det verkar vara något slags avarte petter att sitta på position 8 i årets ES. Det blir spännande att se om vi mentalt klarar av en kvalserie.
Kattgubben: Vad som helst så länge inte Linkan är inblandad i bygget. Jag står bara inte ut med tanken på Linkan en säsong till i Timrå. Det finns inte.
Olle: Bork sa i ett canal + program i början av serien. Det enda spelarna bryr sig om är att lönen kommer när det är sagt i kontraktet. På Timrås spelare verkar det i alla fall stämma.
Kattgubben: Åker vi ur kommer vi inte tillbaka på 20 år, minst. Men tänk vad lycklig Tomas Johansson skall vara när han får skära i kostnaderna och tala om hur dyrt allt är och att vi inte har råd.