Hassan: sjukaste moderatorn måste fan va idioten Sven.Savage i Luleås forum. Där kan bi snacka diktatur. Herregud vilken tönt det är! Jag blev blockad 3490 timmar för att jag hade en annan åsikt än han ang Zlatan statyn. Stackars lilla människa.!
roger_sundsvall: De e väldigt skönt med värme elr hur? Jag och min familj mina söner o bihang o min fru åker till Thailand den 31/1 i tre veckor på Koh Chang!! De blir jävligt skönt men jag hoppas att man får lite rapporter om Timrå hur de går!!😎😎😎😎
Synct: Det är de 5 som har kontrakt över 20/21 och kanske några som har underpresterat som vi kommer få behålla. De som pratar om att bygga långsiktigt drömmer om att HA är något annat än en farmarliga.
SMÅLAND: Kul med många mål för en gångs skull , stirrigt i egen zon som vanligt ,Lindholm tja så där i först kedjan , Westerlund blir övermodig och tror att han är bättre än han är , 3kedjan var faktiskt bra , Kaijser kanon å Jansson bra jobbade stenhårt , Å denne Haredegård han blir så vek å osäker ibland man förstår inte varför , Nässen formidabel , kedjan så där ., Första kedjan.. du vet .. kanon eller dålig ibland . Trycknigen på ståplats Man var iallafall glad när man for där ifrån .
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·