GävleLasse: Haha t.o.m jag skulle fan med 3 veckors intensivträning ta sjödin i nån form av löpning, hans leder brakar ju ihop när han ska försöka spurta om mig, sen brakar ena lungan ihop för han och han sätter den 5kg massan tuggummin i halsen. -- Okey då har Extra tagit fram nått eget sorts tuggummi till han då, med nikotin och extra segt.
andyo: Nu är det ju inte överdivet mycket löpning som sker på isarna runt om i Elitseriesverige.. Så stick ut å spring du så sliper vi dina idiotiska inlägg här ett tag.
GävleLasse: hoho jävlar va sur du blev nu då. Det beror ju på vilket lag det är frågan om. Du förstår på somrarna när inget lag har nån is att åka på, så måste de ju sköta träningen (inte minst konditionen) på annat vis, och jag tror iaf de flesta lag, kanske inte brynäs då, tränar konditionen genom att löpa.
Men ni i Gävle kanske häller ut vatten i el-spåren å åker istället på sommaren? Om du tycker mina inlägg kan klassas som idiotiska kan du väl inte sett särskilt mkt av världen.
Vilken jävulsk dåre, killen trodde han var proffs.
Bissett19: Som du kanske förstår undrar jag vad reglerna är ifall de är tvungen att lämna WO. Måste de vara prick i tid klockan 15.00 eller måste Timrå IK tvingas vänta?
LingaN: Det skall nog mycket till för att det skall lämnas W.O.
Det är ju inte första gången som utomstående problem påverkar matchstart. Ett exempel var ju förra året när SSK skulle ta emot Linköping och isen "försvann". Lagom lägligt då SSK hade många på skadelistan...
andyo: Visst är det så att lagen konditionstränar i spåren. Jag tror nog att Sjödda pallar, han snittar ju typ 25 minuter i spel per match. Du kanske borde tänka om när det gäller olika spelare och inte stirra dig blind på åldern och andra detaljer.
Dream Team: Skönt. En match är en match och skall spelas på utsatt tid i den mån det går.
Hoppas att Timrås goda spel håller i sig över denna match också. Men det känns svårt, Brynäs är starka och farliga. Tror på en jämn, tät och hård match - precis som alltid mot Brynäs.
Paddan: Dessvärre så avger bussen ifråga en stark bismak at Löfbergs Lila. så jag tror nog att kaffeproblemet löses med termosar istället för någon lösning på bussen... ;)
GävleLasse: Hmm, kunde blivit allvarligt, skönt att det bara var ett vanligt inslag i supporterresesupporterns vardag. Genast kom jag på en jättekul ramsa:
Tant-Gert: Screamer Radio finns det ett program som heter. Om det går att köra under Suse vet jag inte, men du kan ju alltid kolla. Gör det det så har du samtliga matcharenors sändningar som en favorites.xml (anpassat för favoriterna i Screamer) i mitt filarkiv.
men men, jag får väl dra igång winxp-burken och inte ligga här och jäsa med laptopen i knät. tänkte bara om det fanns flera alternativ. nu åter till matchen, det är ju det viktiga! :)