fighter: Sådär resonerar min genuint ointresserade mor också. Man spelar väl för att vinna pengar. Jag tror faktiskt inte att vi vinner 55 matcher per säsong, jag gör verkligen inte det. Jag tycker ändå att jag kan titulera mig supporter.
actionleif: spelar du för att tjäna pengar när timrå förlorar,då är du en svartfot i mina ögon,eller bara en medgångssupporter,jag vägrar att spela pengar på att mitt lag får stryk,men vi lever i en fri värld,du får göra vad du vill och jag tycka vad jag vill.nu är faan på tiden att vi slår brynäs,en epperlig kväll att göra det.
Hahl Bundy: Ja, man måste ju försöka lätta upp stämningen mitt i alla Boorkaffärer och krismöten. 5.10 på Brynäs ikväll på Oddset. Bara att tömma lädret för den som vill göra sig en hacka... ;-))
JimmyH och Wesse1: Självklart ska man inte matcha en sjuk målvakt. Jag menar bara att det är synd att det blir så eftersom jag är övertygad om att målvakts-hattandet bidrar till sämre spel
Uno Gordon: Den enda ursäkten som är god nog är att de löser detta innan måndag.
Som det är nu så är manegen krattad i Timrå medans elefanterna dansar i Bern. Det enda som vi säkert vet är att clownerna iaf är på plats och den rödaste näsan har varit där länge, länge...
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!