RocknRolf2: Ja tränare ha ju största ansvaret att få spelarna supertaggade inför en sådan match. När spelarna går ut och uppträder nervöst och tunga så tyder det bara på att tränare misslyckats med sin arbetsinsats inför matchen.
PEAP: Frågar mig detsamma. Men vi brukar ju komma ut på hälarna i alla sexpoängsmatcher så man börjar ju bli van. Ibland undrar man om vi vill vara nere runt kvalseriestrecket och harva.
Det är bara för jävla ynkligt. Skäll för fan ut spelarna i pausen och tala om för dom vad fan dom är för krakar. Idioten som kommenterar Webb-TV är jublande glad, han håller stenhårt på Brynäs, samt att han i varje tidigare match har hållit på TIK:s motståndare.
Kattgubben: Ja det här är ingen överaskning,jag sa till dom på jobbet som tippar mycket sätt en slant på att timrå får stryk ikväll så får ni 3,4 gånger pengarna i vinst.
Kicka anger, vad är det för jävla dutt dutt med honom, vad är det för jävla snacka om rätta spelarna brevid honom...pinsammt! Spelar man i ES och är är en "målskytt" då kan amn väl för i helvete jobba till sig egna målchanser inte stå som ett jävla mähä i anfallszon och picka på pucken som en 2-åring!
Sen kan han föröska hålla i pucken mer än 2sekunder, näe kan man inte skapa chanser på egen hand eller för andra då är man ingen stjärna, Anger är för beroende av bra kamrater...
ja den enda som jag kan vara lite glad över att just nu får jag in 650kr på en tik förlust. Timrå kan inte vinna mot botten lagen så är det bara. Brynäs är jämt svårt mot.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·