Hahah ser på aftonbladets livestatistik där jag läser att Magnus Åkerlund nyss avlossade ett skott på mål, dock utanför :) Han hoppade in och körde ett byte :)
Forward: ja om hynning hade en målvaktsklubba i det där läget så skulle det förklara mycket: Killen är fri med markström och skjuter från halva zonen??
Medicinen var ju uppenbarligen att checka riktigt högt, fan brynäs kommer ju inte ens ur egen zon. Maken till slarv var det länge sedan jag såg...typ en period. Trist att vi inte kan ta med oss en större ledning in i tredje.
haha vilken skandal! Hur kan vi inte leda mot pisslaget? Hur kan INTE brynäsaren åka på en tvåa för slashing?! Haha jag dör!
Överlag en bra period som vi vinner med 3-1, men matchen står 3-3 och vi kan mycket väl göra en Rögle igen. Jag tycker nästan det känns troligt i och med den sista pucken där.
Manderville: Jaja, går vi inte in och gör två snabba i tredje så måste ju huvuden rulla, det här var en sån där pinsam avslutning som bara vi kan göra i år tror jag. Förbannat kul dom första 19 minuterna dock. Brynäs lär väl hugga, slå och åka ryggsäck som i andra, det här blir intressant. Hoppas vi slipper skador ikväll.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·