Hälge:
Det är fullt till Modo matchen, finns några enstaka platser kvar. Dock längst upp på kortsidorna.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
nu har jag en känsla igen...
kan mitt kära timrå ik hålla samma diciplinerade spel som de gjort de senaste 3 matcherna så kommer det bli kross i kväll.
skulle kunna tänka mig 5-1 resultat...
men det är endast om man inte tappar koncepten utan slaviskt trummar på enligt planen vad det än står på tavlan...
jag tycker att vi borde kunna utnyttja brynäs lite slarviga försvar sammtidigt som vårat måste fungera som mot luleå fast ännu lite tuffare framför egna kassen. min känsla är att brynäs frw´s är bättre än luleås på att träffa mål...
Blizzard:ja det är det som är lte läskigt..
som mot tråk lule... vi trillade in i deras totala ovilja att göra mål...
hehe
nä men som sagt håller man sig lojal mot planen så kan det bli bra.
ska vi bli åkandes en halvmeter efter brunasarna så kommer vi få det äkligt jobbigt...
jag vill gärna se att man trillar in i det spel vi hade mot skellefteå.
där gjorde i stort sett alla gjorde de rätta avvägningarna med defensiven som prio ett...
lyckas vi med det har inte Brynäs en chans.
ang lundström så kan vi juh hoppas att någon inom ledningen ser detta och besparar honom lidandet...
Jag ser dock gjärna lundström i målet igen snart. inte för att Bellissimo varit dålig på något sätt men ändå...
Redigerad kommentar
Dags för nästa hemmafight, denna gång mot ärkefienden Brynäs. Hemmaseger och euforin är total. Dock har Brynäs förlorat många matcher på slutet och trender vänder ofta när TIK är inblandade. Förlustvarning, men hoppet om vinst lever i högsta grad.
Redigerad kommentar