KORITFW: Sluta dissa Bello nu. Han är faktiskt väldigt bra. 2 hållna nollor redan.
Vi har 2 mer bra målvakter än Modo.
Mäster T: han har varit väldigt trevlig att se de senaste matcherna...
plocken känns lite otrygg men han reagerar ruskigt snabbt... han skulle antagligen kunna vara lite små full o ändå vara snabbare än modos målisar... just de där plockmissarna ger dock lite läskiga returer som jag inte vill se mot brynäs...
söder över: Han släpper returer..visst. Det ska backarna veta nu o rensa. Då blir det grymt bra.
Så är det bara. Men som sagt vi har 2 bra målvakter som släpper in max 2 mål/match.
Det är inte där det sitter återigen utan framåt. Gör vi 3 mål framåt så vinner vi 8 av 10 matcher.
Mäster T: Lite fotboll igen! Avbrutna matchen återupptagen: Giffarna ligger under med 0-1, vänder till 2-1 i 81 och 83, släpper in 2-2 i 89 min...SLUT 2-2...förvånad nån??
Heja IFK Sundsvall!!
Redigerad kommentar
Hur många mål har Giffarna släppt in egentligen mellan 85 -94 min ??
sorry OT, men blev så trött.... :-(
söder över:
Bara domarna är med på att "dykarn" Ulrika Järnkrok kommer att finnas på isen stående eller liggandes vet ingen, Ännu, men för mig pers onligen får han gärna öigga en efter en Shysst tackling av Robinson.
Fattar inte hur Sterner, Hallin o Friberg får spela PP idag, ingen av dom har ett rätt.
Enligt mig presterade Tik de 10 första på ett imponerande sätt. sen föll laget ihop efter en totalt onödig utv av Hallin.
Som nån skrev, klasskillnad i 2:a. Varför spelar inte Wedin? nån som vet
Redigerad kommentar
Har förslag på ett "Tifo".
Hela ståplatsläktaren iklädda vita rockar. Hoppandes i lagom takt o mässandes entonigt: "Det kan gå...Det kan gå..Det kan gå..."
Vad sägs?
Redigerad kommentar