Hahl Bundy 2.0: Det är ni inte alls, två bra målvakter, lite stabbig backsida kanske och men topp 3 SHL forwardssida. Det är hockey, allt kan hända. Vi går på vatten i dubbel bemärkelse just nu men ni är klart bättre än vad inledningen visar. Tippar på Timråseger.
neutral: Vi passar inte på blad. Vi vänder rumpan till och slår pucken mot en yta i bästa fall i offensiv zon. Klart det går långsamt när ingen kan ta emot pass i fart.
Kerstin_k: Jag hade helt missuppfattat Jokinens in your face. Förstod inte att han menade "såsa med pucken, spela den kvar i egen zon och låt motståndarna vara "in your face".
Timrås nya hemmafilosofi är att hålla i hatten och rida ut stormen de första 10. Originellt men det är inte särskilt lyckat, förutom att motståndarna kanske blir aningen förvirrad.
Modano: precis, pinsamt att köra målvakskortet när det ser ut såhär, fortsätter detta spel framöver har vi dock snart två målvakter med tveksamt självförtroende....
Vi är ju helt off. Är vi ens med A-laget på isen? Det är ju skämskudde på precis allt! Brynäs är ju totalt överlägsna. Totalt! Män mot spädbarn. 1-14 i skott 😂😂😂 Jag kommer att skratta mig till sömns ikväll med en massa tabletter…
För det första; aldrig att Timrå vänder det här. Ett skott på mål efter 14 minuter, en målvakt som tappat två snabba och virrigt försvarsspel. Dessutom hänger man i sarghörnen så fort man är i offensiv zon.
För det andra; forwardssidan är nog överskattad av den stora majoriteten av tyckare, tänkare och vanligt folk. Än så länge - på två säsonger - har den inte levererat utifrån epitetet "topp i SHL".
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·