Salle: Nu har du nästan Rätt, Rådbjär kommer från Tumba. Han är en trevlig prick, han har varit hemma hos mig under tiden då han var polis, min mor var med om en bilolycka. Han dömmer inte för Djurgården.
Salle: Han har väl varit både och. 6 säsonger i Gnaget, 3 i Bajen. Dock var Hammarby det lag av dom två som han spelade i senast. Det är dock fastslaget att han inte är Djurgårdare.. ;)
Varför blir det som så att på matchdagar går det inte att göra något alls? Jag har massvis med böcker jag måste läsa, en tenta i antågande och en himla massa andra saker som skall göras. Men spelar Timrå på kvällen får man inte en sak gjord. Tror att jag vaknar nervös redan på morgonen. Det är nästan med skräckblandad förtjusning man går upp till Sydkraft Arena. Förlorar Timrå är hela dagen förstörd, vinner dom lever man i ett saligt rus i två dagar. Kanske just dessa känslor som gör hockeyn så förbannat härlig!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Timrå orkar hela matchen igenom och tar hem tre poäng!
Kerstin_k: Det värsta är att besattheten blir värre för varje säsong. Jag oroar mig för att jag ska bli som huvudpersonen i "Fever pitch". Och jag som för några år sedan fullständigt struntade i all sport!
Pappaledighet förvärrar helt klart, ger mer tid att snöa in...
timraande: 12-7 i skott. DIF gör mål sekunderna efter utvisningen. Jag väntar på PPmål från Timrå! Nu är det dags att Kipprusoft spikar igen under dom närmaste 40 spelminuterna.
Rox: Oj DÅ Sportradion i köket basunerade ut 2-2 Färjestad - Mora, Mora kvitterade ! Kom igen Timrå, NU vill vi också ha ett mål ! vart TImrå matchen försenat pga teknikstrulet ?? nån som vet ?
Rox: Pratade med farsan från Sydkraft arena. Han sa att matchen nu står och väger. Väldigt täppt i mittzon, där han tyckte att Timrå hade de farligaste chanserna. Dock inga riktiga kanonlägen. Timrås backpar gör sin bästa match. Inga markeringsmissar ännu. I powerplay så är det ingen i TIK som står framför mål, utan det spelas runt i anfallszon. Det är avvaktande från båda lagen och nästa mål blir väl avgörande.
JonteD: Man kan konstatera att det enda jag önskar mig av tomten i år är en fullständig överkörning av nolaskogsarna imorgon. På nivån att efter två perioder är det bara TIK-fans kvar i arenan och alla andra har gått hem. TV4 bryter ... | #Läs mer ·