Rooster23: Yes, fick priset som bäste TIKare mot Frölunda. Nu väntar jag bara på Roffes kommentar. Eftersom ingen har skitats ner som W av den nollan bör det inkomma synpunkt. Kom igen med ännu mer Mattias W.
Parallell...Peter Crouch i Liverpool FC och Mattias Wennerberg i TIK, först gjorde dom inga mål alls, men just nu vräker dom in mål. Härligt... och nu vräker även Blake Sloan in mål oxå... Ketchup lixom....;-)
65selander: 60 min. Man ska inte sälja skinnet innan björnen är skjuten. Det är det som kallas rutin alt att vara luttrad. Tilläggas kan också att Elitserien består av 50 omgångar.
Leksand har 1-0 borta mot HV. Hur länge kan deras svit stå sig? Jag tycker att LIF tillsammans med BIF och Mora är de lag som på papperet ser svagare ut än Timrå. Mora är på papperet faktiskt ett bott 2 lag och SSK ett topp 6 lag enligt min ringa mening.
mikenomad: Håller med. Skillnaden är väl att DIF har ett ojämnare lag med ett par toppar som kan/har prestarat på lite högre nivå och några spelare som knappt platsar i topplagen i allsvenskan. Övriga 4 lag har mer gråjämna trupper. SSK tycker jag har underpresterat å de grövsta.
sargad: Får man lida en smula med BIF(vi vet liksom hur de känner nu), 14-3 i skott i första mot VF åsså kliver Johnson fram å petar in en puck i början på andra.
mikenomad: Jepp, och jävlar vad tråkigt det blir att lyssna på. Våga visa lite attityd istället för att bara hålla er mittemellaon och inte våga sticka ut. Profillöst och andefattigt!
mikenomad: Vi har ju varit bortskämda några år med att inte behöva skrika å jubla över andras olycka, men som sagt nu när vi är i den berömda sk...n så kan vi inte kosta på oss sådan nobless som att önska bottenlag fröjd å gamman.