Hur är det man säger: det kanske inte är så roligt att vara modoit... Hohoho! Två matcher mot avstängningssargade lag slutar med en (1) pinne! Bäst när det gäller! Revansch 09/10!
Nåväl. Låt oss inte bry oss mer om dom mindre bemedlade. Fan vad underbart det är med den här nerven. Skulle det - hemska tanke - ta slut på lördag har vi i a f fått oss rejält med dramatik såhär i elfte timmen. Inte slutspel, men onekligen ett litet plåster på såren.
Greven: jag säger bara jaa! Modo borta . Vi har chansen. Jag älskar hedström som hjälpte lule att spela bort modoröv. Och till sist. NU TAR VI LUULEÅ! !
othan: skulle vi missa slutspel så var det ändå pass nära att grabbarna gjort bra ifrån sig på slutet. Vi var ju rätt avsågade vad gäller slutspelsplatsen för inte så värst länge sedan.
Raggaren Putte: He he he...är det inte samma drop-kick kille som slajdar in en puck för Ouäöglegjorde det mot oss också!! Undrar om det hänt att samma kille i så fall gjort två goals samma säsong genom en drop-kick...
liston: Ja jo de är ju inte helt fel, men dom lär ju skratta lite åt oss om vi torskar mot luleå så....men vinner vi o tar 3 poäng mot luleå kommer ja åka igenom övik på hemvägen o skratta åt nå modofans dära, så äre ju :)
Bragd-Birger: Ok jag ställer mig efter du sa och undviker och posta denna på deras GB.. Men jag har sådan skadeglädje just nu så denna måste upp någonstans
"...och MODO möter Rögle...VARFÖR DET? Den gäller absolut ingenting!" (Lasse Grankvist för 5 minuter sedan angående lördagens matcher) Ha-ha-ha-ha-ha-ha
liston: Planen har givetvis hela tiden varit plats 8 efter 55, och SM-guld i Challes sista match. Klart, betart och utstämpling. Skulle den gå in, så...tycker jag nog att ett sir Charles är på sin plats.
Redigerad kommentar