Svärsonen Hardegård inne på alla nu GRATTIS NUBBS ! Värva Tjobba Fjudas så man slipper se kärring spelet i egen zon vissa hjärta för helvete era jävla divor fy fan SKANDAL
The great one: Ja men vi hade ju nött försvarsspel under uppehållet sa Freddan. Det var väl verkligen tur det, annars hade det varit tvåsiffrigt vid det här laget.
Något känns fel. Varför drog Guter? Varför vaskar man inte om i kedjorna? Vad tillför de senaste nyförvärven? Varför ser det ut som om vissa av våra backar typ krattar i manegen och därefter ställer sig en bit bort så att måståndarna får all tid i världen att fixa in pucken? Varför bänkas inte spelare som hänger med huvudet och synbart gör misstag efter misstag?
Har jag missat något?
Jo, kanske att damhockey känns mer fysiskt än TIK:s tacklingsprogram just för tillfället.
Och jag har snart inte råd att slänga ut fler TV-apparater genom fönstret:(
Såg ni Printz när han vek ner sig i fighten mot Djurgårdaren? Han viftade lamt med armarna som typ min syslöjdsfröken innan han sakta gled bakåt och såg rädd och harig ut.
Bratten och Wedin är väl de enda som står upp i afton...
Haha gör 3-6 vad får man se på isen fröken Boyes Dvärgen Palmberg bra Freddan du visar att de bästa ska spela. Svedberg så klart given mot Mora fattas bara det då kan du ta över Järved omg
TimraStockholm: Eskelinen, Gracia, Björkander med Circoles som tätar bakåt och så Linus därframme hhmm... Värt att prova. Nä, go kvävkl ! Nu har jag varit nog surmagad. Jo, ett sista tips, kan nog vara på sin plats att ta in riktigt grymma mentala coacher inför kvalet när själ-förtroendet är urholkat på grabbarna.
297: ok du tycker så, det visste jag ju sen tidigare. Men jag tycker verkligen att han ska få chansen, min åsikt. Kan knappast bli sämre men det är fan dax att plocka bort Harde. Det är mitt statement.
Kerstin_k: Finurlig kommentar...Förstår varför Guter stack. Noll förtroende från Nubben eller om det är Freddan som coachar. Värvad för att spela i leading line men fick husera i 4: e...
Smokey: Freddan och Thelin har tappat det här tror jag nu.. har dom spelarnas rätta förtroende? Nåt jävulskap har ju öppenbart hänt i gruppen..vart fan tog spelglädjen och farten vägen? Offra sig för laget? Det ser man inte skymten av idag? Vad gör Nubben? Går omkring och myser bara eller? Agera för helvete.!! Och för fan..hur kan ett 3 äpplen hög människa som inte träffar målet på 2 m håll och som far iväg som ett asplöv om man fiser på karln få spela i ett SHL lag? Just ja..det var ju Timrå ..
8620: sanningen är den att han platsade inte. Har personligen fått bekräftat från spelare i laget att han inte tillförde någon energi överhuvudtaget. Var mest trött och oinspirerad.
stoff: ja tyvärr. Som det ser ut nu så åker vi ur. Det är långt kvar så vi ska inte ge upp men som det sett ut en längre tid så går det åt helvete om inget radikalt sker. Kanske Timrå måste göra det alla lag gör i liknande situation. Sparka Freddan för att få in ny energi. Svedberg värvades som toppmålvakt men har varit en flopp. Tyvärr.
Peter Jansson: bytte match efter 4-1 till Djurgården & Guter såg ut som en ny människa när Luleå slog HV. Men det stämmer säkert det du säger, fast inte fan blir man pigg av att se & höra Freddan...
Men hörrni, vilken trevlig kvällsjävel det här blev då! Gled in i hallen i god tid, käkade lite buffé, fyllde på stashet av nödvändiga produkter för klädnad och heminredning, kollade värmningen. Grabbarna såg laddade ut. Modoliderna ... | #Läs mer ·