Måste hålla med dr-nix och Gladh om att Koskinen imponerat än så länge. En skadefri Koskinen ger mycket hockeyspelare för pengarna. Känns som han hittills varit det Marttinen borde vara
dr-nix: Många matcher kvar, men jag börjar tvivla på att Marttinen blir så mycket mer än en Kokko ver 1.01. Tyvärr. Det händer absolut ingenting framåt för honom. Fladdrig, tveksam och småvek.
RocknRolf2: En skadefri Koskinen är en jävligt bra o viktig back,det har han visat mången gång,inte minst när det vankas slutspel.När det gäller Marttinen så är han ju ny för i år ge han lite tid bara så ska du se att han blir mycket bättre.
RocknRolf2: alltså vi har ju enn grym målis för backe är bra det vet vi ju men det blir ju jävligt lätt att hacka på han när han gör någon tavla man kommer ju oftas ihåg dom negativa grejorna jämfört med dom positiva när det händer såna här grejor
RocknRolf2: Det har jag inte skrivit, men man kan fortfarande inte klandra honom för sista målet. Sitter och tittar på matchen, webbradion är det svårt att få en uppfattning om matchbilden
73Sjöbba: blir förbannad för att det är så jävla dåligt att bjuda in Färjestad sådär med 4-3 målet direkt, jag är inte förvånad att 4-4 kom strax därefter heller. Nu är det klar fördel FBK och det luktar LHC-match igen