Alexander Larsson, Jonathan Carlsson och Robin Persson kommer inte till spel. Däremot är Jeremy Boyce ombytt.
Det betyder att Timrå endast ställer upp med fem ordinarie backar.
Dessutom ligger assisterande tränaren Ante Karlsson nerbäddad i halsfluss."
Redigerad kommentar
John K:
Hade tänkt och vara nykter ikväll vilket jag är nu men eftersom ni verkar pulvrisera FBK som det ser ut skall jag nog fan ta mig en grogg iaf kväll. Underbart... ;)
Supernajs! Skönt att få en trea mot det där hugg-slå-interfera-gänget. Vet inte vad som är värst - deras grisande eller att domarna låter dom komma undan med det.
Hockey är en underskattad sport! Nu går vi in i dimman!
Raggaren Putte:
Wallin måste var den mest patetiska spelaren i ES, sämre förloraqre får man leta efter.
Stappelnorsken behövewr nog gå tilbaka till basic och lära sig hur grillerna funkar!
Hedström rules tonight, så sluta klaga på gammgubben!
Match/Spelstopp | Speltyp | Spelalternativ | Odds | Resultat: | ||||
A. | Timrå-Färjestad 17 november 2012 kl. 18:29 | Resultat | 3-1 | 20.00 | 3- |
Bergius:
Redan tagen, fast liiiiite ont i knä´t hade jag nog!!!
Bergius:
Däremot gläds jag enorm mycket med Montén som fått ordning på deffensiven.
Var det nån som hörde att man hyllade Timrå lika mycket som man la tid på att dissa FBK?
Ett helt rättvist resultat, även om jag bara hede 5 rätt på V75!
Efter förlusten mot AIK gäller det nu att revanschera sig och komma igen. Ett hopp att stilla drömma om, men hoppet är det sista man ger upp.
Själv kommer jag inte att kunna gå på matchen i morgon. Är det någon som vill låna mina två sittplatser på sektion J gratis? Om så, bubbla eller skriv brev och ange telafonnummer så ringer jag upp så ordnar vi det.