Första målet nu mot kräkkaffet för saaatanaa, ÄLSKADE TIMRÅ IK gör det, å ett till av bara farten… Sen är självförtroendet tillbaka och vips så är vi på spåret igen……. Högre makter, stolpe in idag snälla!!! Vinn inte skottstatistiken överjävulusiskt dominant och ligg under med 0 – 1 efter första perren snälla... Högre makter, stolpe in nu då för annars får vi nog snart värva Enhager och dom pengarna det kostar vill nog TIK putta på annat……
Suomialaisen pojkar… Oavsett rykten, leverera där ni idag har kontrakt, jag hoppas att ni idag har skallen i Sydkraft Arena och inte i de tusen sjöarnas land efter jul om det nu har varit så…..?
Modin.. du är en av mina hjältar, sluta nu att missbruka det och starta leveransen av vad du verkligen kan… Seså, gaska upp dig, du är så jävla bra och börja leverera hockey NU idag snälla…….
Gerber är som Henke, han står på knäna, så skjut högt och precist jäms med metallen så har han inte en suck… Victor Chara’s klubba är lång,men inte så lång att den inte går att åka runt…. Souray är grym, låt han då inte vara grym…..
Ja, äckliga kaffet är ju redan malt så varför jolla??? Kör över dom bara och låt det nu på Text-Tv stå så här… TIK – FBK (2 – 0, 0 – 0, 0 – 0) skott: 4 – 33…… Äckligt effektiva mot äckligt kaffe alltså….;-)
Kalle K: Vad är det frågan om nu då. Nya huvuddomare hela tiden. 3 hittills: Ryssen, Persson.... och nu Claesson. Hoppas bara att den sistnämnda presterar bättre än vad dom 2 första gjorde.
Jag måste ändå vara optimist inför dagens match! TIK spelade kanonhockey mot Frölunda trots förlust. Skit mot Brynäs och halvdassigt mot SSK... Nu lossnar det igen! Tuff match, men uddamålsvinst!!!!
Kippro måste stå mellan stolparna i dag. Jag tycker dock att han borde få vila nån match. Stå i båset, skrika och gapa och se hur Jimmy sköters sig! Snacka skit med spelarna i båset för att komma ännu mer taggad till nästa match! Jimmy behöver också en match för att ha klarat av elitseriepremiären....
Dock skulle man göra detta efter en vinst... Nu behöver laget (och jag) en seger att suga på igen.
Det här är bara pyskologISkt.... Dissa inte truppen, köp inte in ny spelare, konsulta in Enhager istället.....NU på direkten och det är väl investerade pengar....
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
CLAESSON, Pehr
TAKULA, Leo
KARLBERG, Anders