Rooster23: "Pärssinen går som en 70-årig tant" säger webkommentatorn. Blir väl borta ett par veckor ooo... där slog Djyrgårn en fet propp i hakan på mig.. d v s 3-2 på Lulä. Nää fa.. detta går åt h#¤%#¤. Nu lägger jag ner för i kväll orkar inte tänkRAAAAT !!! Weeehaoooo. Moraliskt viktigt att hålla detta nu.
TobiasThyr: HÄRLIGT!:D dock mindre härligt med pärre.... men webbradion sa att det såg ut som att han tog sig mot ena skinkan:P så förhoppningsvis någon sträckning eller nått sånt
Olle: nä men helvete att backlund kan vara så sjukt överlägsen alla tikspelare match efter match, finns ju ingen som kan kontra han som matchens lirare i nån match enligt min mening, han har inte gjort en dålig match sen karjala och skulle så klart vara första målis i 3kronor !
TobiasThyr: Problemet ligger ju på ledningsnivå. Finns det inte pengar att rekrytera, efter de spelare vi gjort oss av med, så är det katastrof. Finns det pengar men våran sportchef är usel, då är det ännu sämre.
Egentligen ska vi ju inte ha något att säga till om mot Frölunda om man ser till vilka spelare lagen ställer på isen.
Rooster23: Skillnaden mellan oss o MoDo är att dom har en riktigt bra trupp med skador, vi har en trupp utan skador som inte på långa vägar håller måttet.
Olle: Vågar man hoppas på att RBK kan bli en planka? Deras trend är inte riktigt bra alltså. Frågan är om Djyrgårn skulle kunna vara en annan planka? Tror SSK kommer att stiga uppåt. Vad tycker Forumexperterna?
Olle: hur länge ska backlund och storspela match efter match efter match och endå aldrig få vinna pga sinna totalt värdelösa och hopplösa utespelare ? han blir nog inte långvarig i denna förening om inget händer "/
Yellowcard: "kan bli"? Det här har varit en katastrof under en längre tid, i flera olika dimensioner. Tyckte även att jag såg intentioner från kameramannen att sluta filma pucken och bara filma timrås målbur istället...jag förstår honom.
Abron: Och ena AIKare och Jyyrgåårdare..kan ju inte bli värre. Men han tycker jag från haft glimten i ögat och jävligt bra, blivit dryg,arrogant och kaxig.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·