Jag har fått en fribiljett, så i kväll ska jag inta sittplats för första gången i år. Nu hade jag redan hunnit köpa en ståplatsbiljett, och den bortskänkes till någon här på forumet. Skicka en bubbla så får vi komma överens om överlämnandet.
Tips idag: 1-7. Dahlen tuggar tuggummi så att fradgan bara sprutar värre än en rabiesmittad kanin o Karlsson ser bistrare ut än Saabchefen! Spelarna i VF är livrädda o spelar som om deras liv hängde på det eller i alla fall för att Nubbens kontrakt med dom inte rivs o dom måste uppsöka Af o Soc. i Gtbg eftersom dom inte har råd med maten för dagen.
Hahl Bundy: Ja nu är det ett bra läge att visa att nerverna håller. 3 poäng och moget spel på isen i afton så finns det ju gott hopp om att hålla saik och bif bakom sig.
Hahl Bundy: Han känner helt klart pressen! Jag tror att bråket i spelargången i själva verket handlade om att han försökte spontanköpa Widing på plats, för ett par fiskmiljoner, men blev lite extra salt när han insåg att instant-love inte gick att köpa för pengar denna gång.
Hur som helst så blir det säkerligen en knivig match. BP'et måste funka som det gjort mot sillstryparna i dom tidigare matcherna.
Per HApps: Var inte Hahls egentliga orsak att Timrå officiellt gick ut med att man skulle spela final i år eller nästa. Men inofficellt är man mer nöjda med att gå till slutspel. Men kanske ingen mening att dra detta fler varv, han floppar ju i Frölunda ändå =)
Foyn: Jo han har väl fått fart på grejerna iom Pohls intåg. Men 10-15 poäng från det han presterade i Timrå, och det i ett lag som på papperet ska dominera varje match likt Färjestad gör just nu.
Timrå verkar sin vana trogen vara sämst när det gäller. Har 8-0-segern senast stigit dom åt huvudet ? Och Hahl gav svar på tal , eller ? Fy, fan det här går åt h-e .
U137: Sen är det ju inte helt otippat att man slarvar i markeringen när man kommer från två matcher mot rena skräplag och nu får möta ett kompetent anfall.