Förlåt men jag orkar inte läsa igenom andra inlägg men... Satan vad skönt med denna seger! Vi hade ihjäl dom allihop! Vi tog död på dom! Krossade det där jävla skitlaget som skit! Nöjd så. Fy fan vad skönt att spy på flintjävlarna Nubben och Kenta m m... Far åt jävla helvete! Värdelösa jävla jävlar! Här är det Timrå IK som regerar... 6-2! Ha ha ha ha ha ha ha!!!
KniveN: Instämmer och säger att klacken bitvis visade "slutspelsklass". Jag rös långa stunder och det var 50/50 mellan bländande spel och öronbedövande stöd från läktaren.
lu93rowa: Klicka på länken nedan och kolla klippet och förklara sen för mig varför jag inte kan se för många skär, att han hoppar eller att han siktar in sig på huvudet. Att det tar illa är pga att Ville Vessla är ur balans efter att Pärssinen varit på honom och det är inte det enklaste att hålla igen en tackling när man väl är inne i den.
lu93rowa: Fram med plånboken nu istället! Det är väl inte första gången ni vädrat SM-guld och blivit rejält påpälsade i baken. Och då menar jag inte resultatmässigt. Fan jag tror att jag hörde att Matt Greene från Kings organisation hade funderingar på att förlägga sin försäsongsträning hos er, TROTS sin ligametskada . Deppa inte nu!
lu93rowa: Håller med dig, Pikken är klart ES fegaste spelare denna säsong, mest överskattad också!!!!!111ONE!!1111
Timrå har så jävla mycket tur hela jäkla tiden, skit lag ifrån norr!!!!!!!!! Domrn var köpt, Frölunda var klart bästa laget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blizzard: jo trodde också på fler...men även om det är skoj kanske det inte är optimalt ännu i Svedala med en match fredag kl 21, men en efter sån HÄR match kan INGEN fredag bli bättre :-P
erathoo: Om Hallin "Måste var vidrigt förödmjukande att bli av med C.et i en elitklubb. Som att bli spottad i ansiktet och sedan få måsbajs i nacken för att avslutningsvis bli överkörd av en Scania P93."
Simmalugnt: I efterhand har man naturligtvis överseende med detta, i en tight match hade jag varit vansinnig. Hans benägenhet till efterslängar irriterar mig. Det han gör offensivt är fint men det kvittas mot TRE onödiga tvåor. Timos attityd är ett problem, övriga utvisningar köper jag fullständigt. TROTS Claesson alltså.
Det är det jag alltid har sagt, popcorn ska man äta på bio inte på hockey!
Det ser så jävla töntigt ut när folk sitter i bekväma stolar och vräker i sig popcorn och stirrar på jumbotronen i stället för att följa matchen på isen.
Som någon vis man sa "Popcorn är det bästa biobränslet."
Nej, men helt klart är att så här genomglad och nöjd över en match som inte varit i ett slutspel eller direkt avgörande var det länge sen man var. Det känns som att vi fick klarhet i sättet som vi vill spela på (exakt vad man ville se), attityden, och att dessutom flera individuella spelare visade exakt det man hoppats på. Sebbe och Pärs självklart, men också Jokela, Halonen, Pikka, Boyce, Hallin, Axie, m fl kändes riktigt på gång.
Det stora orosmolnet är självklart som alltid på sista tiden skadorna och den tunna truppen. Minns Kentas sista år, när vi krossade allt den första tredjedelen med hockey av samma slag som vi såg ikväll för att sedan långsamt falla tillbaka i skadehelvetet.
En idiotutvisning är alltid en idiotutvisning och Pärssinen tar idiotutvisningar i bland. Om du går tillbaka lite så kan du se att jag själv brann på slashingen i slutet.
Som du säger så är det fullständigt onödigt med hakningen också, men spelar Pärssinen som i dag så kan jag ha överseende med det.
Det är ju dock som alltid lätt att vara efterklok och hade vi fått 3 baklängesmål på de situationerna så hade jag inte varit lika lugn givetvis.
Men just nu så känns det som att jag kan ta det då det är så här jag vill se Pärssinen och inte som Mållgans kusin som han kan bli i bland.
Hm, igår var avundsjukan på DIF stor, att lixom ALLA på banan utgjorde ett hot. Det var precis det som hände idag, Ingen Corso, Hirso borta och endå flöt det på bra och det skapades chanser och det gjordes mål från massa olika lirare! Dock känns truppen lite läskigt smal om man ska spela såhär insane :D En till topplirare borta utöver Corsa och Hirso då blir det tyngre!
Pikken var bra idag - klockren tackling och visade bra speluppfattning Pärssinen var den gamla pärssinen fanns med överallt, assist, mål, utv Röymark var en postitv känsla Åkerlund grymt bra 2-2½ period sedan tyckte jag han börja överspela lite i vissa situationer Halonen klockren defensiv offrar sig och bra målvaktsräddning Erixon är en blivande stjärna och är sjukt bra just nu med Hallin arbetar hårt fick göra ett mål, han gör det han ska
Fan finns hur mycket som helst att säga, glömt många!
Ja, men visst är det så. Packad som ett svin. Firar en seger. Ingen jävel ska fan ta denna ifrån oss :)