Redigerad kommentar
Äntligen ser jag allt klart, i form av Monopoliska termer. TJ/CE har gått på Norrmalms torg(torskat) för många gånger, kommentar "det blev dyrt dä". Nubben hamnar på chans men tyvärr... på kortet står det "Gå direkt i fängelse(AS) utan att passera Gå(KS)". Vacker klar tydlig symbolik i mina rödvita ögon.
Någon däremot?
superfalle:
Lägg där till ES sämsta backar i Torp och Hallonen!! Otroligt hur lite puckkänsla och spelförståelse man kan ha. En Bremberg som fullkomligt skiter i markering och lallar runt! De enda som jag ser det som har lite speed och hjärta är Jonte och Hallin. Tyvärr
Hahl Bundy:
Jag är riktigt rädd för att den här klubben är så sjukt körd i botten av inkompetenta människor vad det gäller hockey
superfalle:
Själv så håller jag lite på det andra AIK ;-)
Taurus: Ojdå, då det är en medlemsförening är det där en riktig sågning av samtliga medlemar i TIK. Men det kan ju mkt väl vara sanningen!
Tar medlemarna sitt ansvar efter att ha misslyckats så kapitalt med att rösta in personer i styrelsen?
Avgå Medlemar!
Taurus:
Hallin, de matcher jag sett, har gett allt i skridskoåkning (bra på grillorna) och inställning. Han verkar ha hjärta för Timrå, så skall det se ut...
lincoln:
Hoppas de ansvariga för detta fiasko kommer ut och talar om hur man har tänkt och hur man har hanskat med pengarna denna säsong. Det är dom fan skyldiga alla som älskar och håller på Tik samt spenderar en j-la massa pengar för att se dom fullständigt misslyckas
spud:
Nu menar jag de som inverkar på Tik direkt vad det gäller lagbygget och vad man tänker framåt i tiden
Rooster23:Någon som vet vad Hagos har för tekningsstatestik den här ses... ?
Sedan kan jag nog tänka mig att det är svårare att göra fynden som Nubben gjorde för tio år sedan idag. Kalle K och Krykov är ju till stor del ansvariga för att vi byggdes upp till en stabil förening. Tillsammans med Kapanen.
Därmed inte sagt på något som helst vis att Lindqvist verkligen sög på sitt jobb.
Redigerad kommentar
Anonymous:
Verkar inte som nån tränare når fram till dessa jävla sopor! Fan Frölunda har ren lekstuga. Ser ju ut som om man ställer upp med junislaget spelmässigt! Man har ingen som helst struktur i anfallen. Bara att titta hur dom åker omkring som yra jävla höns och kommer knappt till ett avslut medans Frölunda hittar passningar och åkvägar hej vilt! Fan det är ju ES man spelar i! LÄGG NER SKITEN SÅ SLIPPER FÖRENINGEN SKÄMMA UT SIG MERA!