Så var landslagsuppehållet slut och nu börjar allvaret igen............ Vore underbart att trycka till serieledarna direkt:).... Lill-Kenta kommer hem oxå.... Tror på en kanonbra fight!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i MED o i MOTGÅNG ALLTID!!!
AndersN: 1-5 tror jag e i överkant. Det kommer med all säkerhet bli rätt målsnålt.Tyvärr måste jag väl medge att vårt hemmafacit kunde vart bättre, medans HVs bortareultat e riktigt bra. Så det kommer bli tufft...... Vi får väl hoppas Liv håller fortsatt landslagsklass.
Så nu är det förstakedjans tur att ha två centrar? Jag är skeptisk. Hoppet är väl att Jonte har större respekt för Hahl och kan underordna sig och arbeta som den ytterforward han ska vara.
AndersN: precis, vi vet att jonte fungerar med pärssinen och hahl, bara jonte inte har för mycket puck. Tenkrat och Pyörälä spelade väl i samma kedja i Kärpät? så dom 2 i en kedja e också ett bra drag
ralus: helt klart värt ett försök,timrå behöver komma upp några snäpp.vi får väl se hur det fungerar,vi har 4-5 tuffa matcher nu,det gäller att dom är på tårna nu annars finns risken att vi hamnar långt ner i tabellen.
Dogsbite: Det får bli den klassiska webradion i stället. Inte så länge sedan man tyckte det var fantastiskt att lyssna på alla matcher live på webradion.
Dogsbite: Det är rätt! Man vill ju ha (förhållandevis) högkvalitativ tv så man kan se Livs rynkande ögonbryn bakom masken när han släpper puck efter puck ikväll...
Vore underbart att trycka till serieledarna direkt:)....
Lill-Kenta kommer hem oxå....
Tror på en kanonbra fight!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i MED o i MOTGÅNG ALLTID!!!
Lall On Lall On..