Redigerad kommentar
Olle: just denna ggn är ju reprismaskinen (också) trasig....men håller med...
Visst verkar dom trötta HV va? nu piskar vi dom i 3:e.. :-)
Olle:
Det är ju ett ganska modernt sätt att resonera av de allt bättre målvaktena. (Och deras tränare.)
Värdet av att en utespelar har kvar sin klubba är högre än att målvakten är utan. Många målvakter är numera så bra på att täcka (mycket pga. utrustningen) att klubban inte har samma betydelse som förr. I alla fall i korta moment. Många sitter kvar i den gamla föreställningen, som numera är en myt, att målvakten måste ha en klubba.
NuMo: Aha! Om det är något för de bättre målvakterna så måste jag nog säga att jag hoppas att Bellissimo fortsätter att ta emot utespelarnas klubbor :)
Jag förstår fortfarande inte varför han står istället för Lundström, förutsatt att den där pucken i huvudet på den senare inte tog hårdare än vad som sades.
superfalle:Ja det ät skamligt. Hur många bor i Sundsvall - Timrå - härnösand 150000?
Och inte ens 5000 på läktaren.....
Timrå Icon: Det är inte svårt att hata kräken från Jönköping iaf. Får vi inte spela 5-3 i den här situationen så är det ju något fel.
Sjukt! Så jävla sjukt! Hade vi givit bort pucken på en gång istället för att spela 6-5 så hade vi fått 5-3 läge. Så jävla dåliga tror jag att zebraäcklen är i vår liga.
Redigerad kommentar
Det är väl detta som är skillnaden mellan ett stjärnspäckat HV o ett anonymt Timrå....
Suck....
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Äh man kan ju inte snacka om att "stå upp bra" när vi är bättre i matchen. HV71 står upp bra i en bortamatch som vi hade alla chanser att vinna.
jäääääää "Bellissimo-med-handsken" stänger detta.
Redigerad kommentar